خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فرمول یک امروز 22 آبان 1401

پخش زنده فرمول یک امروز 22 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. گرندپری برزیل یکی مانده به آخرین جایزه بزرگ فصل فرمول 1 است.

امشب و از ساعت 21:30 به وقت ایران در جایزه بزرگ برزیل، رانندگان رقابت خود را در یکی مانده به آخرین جایزه بزرگ فصل آغاز می‌کنند. برای تماشای پخش زنده فرمول یک 22 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فرمول 1 امروز 22 آبان 1401

پخش زنده فرمول یک امروز 22 آبان 1401

گرندپری برزیل یکی از مسابقات سالانه فرمول یک است که در اواخر فصل این رقابت ها برگزار می شود. قدمت این مسابقه به نیم قرن می رسد و به دلیل برگزاری مسابقه در اواخر فصل فرمول یک، معمولا این رقابت با تعیین قهرمان فصل مصادف می شود و به همین دلیل در فصول بسیاری، گرندپری برزیل از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. در این مطلب نگاهی داریم به این مسابقه.

پیست اینترلاگوس در سال 1938 ساخته شد و اولین بار به طور رسمی در سال 1973 میزبان یک مسابقه فرمول یک بود. این پیست تا به امروز میزبان مسابقه های اتومبیل رانی بسیاری بوده اما همواره با ریس های هیجان انگیز F1 شناخته می شود. مستقیمی های طولانی و پیچ هایی که بعضی از آن ها باریک و بعضی مستقیمی ها را به یکدیگر متصل می کنند، حالتی بیضی شکل به این پیست داده اند که در نوع خود جالب است.

طول پیست اینترلاگوس 4.309 کیلومتر است و 71 دور این مسابقه در چارچوب فرمول یک، آن را به 305.879 کیلومتر می رساند. 2 ناحیه DRS نیز برای این پیست تعبیه شده است. برای تماشای پخش زنده فرمول یک امروز 22 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا