خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بومگردی آسیب اجتماعی و عقیدتی ایجاد می‌کند»

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: اگر بودجه‌هایی که برای بومگردی هزینه شده و آسیب‌های اجتماعی، عقیدتی و… ایجاد می‌کند، برای احیای محیط زیست صرف می‌شد، قطعا آثار بیشتری در گردشگری خواهد داشت.

به گزارش ایسنا آیت‌الله فلاحتی امروز با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: امیدواریم زندگی این دو بزرگوار الگویی برای همه ما و فرزندان ما باشد زیرا زندگی علوی و فاطمی یکی از نیازهای جامعه بشری است.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: نخستین پیش نیازهای اولیه زندگی انسان، محیط زیست پاک و سالم است که همه موجودات و انسان‌ها به آن نیازمند هستند. امروز گیلان ما دچار آسیب‌های زیست محیطی بسیاری است و متاسفانه بعد از انقلاب به این امر توجه کلان نشده است.

وی گفت: شیرابه‌های ناشی از پسماند زباله به مردم و روستاها آسیب رسانده؛ گیلان عقب مانده‌ترین استان از حیث بیمارستان‌ها و تجهیزات پزشکی است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بازی‌های سیاسی و جناحی در بخش‌های گوناگون آتش ایجاد می‌کند که دود آن به چشم همه و به ویژه مردم می‌رود، تصریح کرد: اگر بودجه‌هایی که برای بومگردی هزینه شده و آسیب‌های اجتماعی، عقیدتی و… ایجاد می‌کند، برای احیای محیط زیست صرف می‌شد، قطعا آثار بیشتری در گردشگری خواهد داشت.

وی بابیان اینکه سالانه بیش از ۳۰ میلیون گردشگر به گیلان سفر می‌کند که باید بیش از این به محیط زیست گیلان و احیای تالاب‌های استان توجه شود، گفت: اجرای طرح بایوجمی ویرانگری خاص خود را داشت و اگر تالاب انزلی احیا شود مانند ونیز با استقبال گردشگران مواجه می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی را در جذب گردشگر تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: گیلان تمام ظرفیت‌ها برای محیط زیست سالم را دارد و سرمایه گذاری برای احیای دو رودخانه رشت و تالاب انزلی نیاز ویژه استان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا