خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی هاشمی: با یک دستگاه عریض و طویل اطلاعاتی مواجهیم

به گزارش انصاف نیوز، مهدی هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی که صبح و بعدازظهر امروز (شنبه) در دادگاه حاضر شده و فردا (یکشنبه) نیز ادامه ی دادگاه او برگزار می شود، دقایقی پیش در صفحه ی شخصی خود نوشت:
«سرانجام انتظار به سرآمد و با کش و قوس و اصرار فراوان تصمیم گرفتند دادگاه را برگزار کنند. پیش از قرائت کیفرخواست درخواست ارایه ی نکاتی کردیم که می توانست در وضعیت کیفرخواست موثر باشد. در واقع ایرادهایی بود که وکلای پرونده در بررسی های خود پی برده بودند و علی القاعده تصحیح آن برخی از اجزا متن را تغییر می داد لیکن قاضی مقیسه مخالفت کرد و یک راست سراغ اصل مطلب رفت.
روند دادگاه راضی کننده بود و قرار شد ادامه ی قرائت کیفرخواست به فردا (یکشنبه) ساعت 8 صبح موکول شود.
از دادگاه که بیرون آمدم پشت کامپیوتر نشستم تا خبرهای مربوط به خودم را بخوانم. صادقانه می گویم تا پیش از این تصور می کردم خود و خانواده ام با رسانه هایی مواجه هستم که به لحاظ فکری تفاوت هایی با ما دارند و به همین دلیل خبرهایش علیه ماست. امروز که مطالب چند خبرگزاری و سایت وابسته به نهادهایی که همه می دانید کجاست، خواندم به این نکته پی بردم که اینها رسانه نیستند. بله! ما با یک دستگاه عریض و طویل اطلاعاتی مواجه هستیم که رسانه ی مکتوب، اینترنتی و تصویری هم دارد.
وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین …»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا