خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قرار بازداشت میمندی‌نژاد موسس جمعیت تمدید شد

روابط عمومی جمعیت امام علی می‌گوید قرار بازداشت شارمین میمندی‌نژاد تمدید شده است؛ طی چند روز اخیر دو نفر از اعضای جمعیت کتایون افرازه و مرتضی کی‌منش آزاد شدند، در حال حاضر شارمین میمندی‌نژاد موسس جمعیت همچنان بازداشت است.

روابط عمومی جمعیت امام علی درباره‌ی پرونده‌ی شارمین میمندی‌نژاد به انصاف نیوز گفت: «فعلا هیچگونه اطلاعی از اتهام‌های او نداریم. پیگیری کردیم تا ایشان هم با قرار وثیقه آزاد شود، اما گفتند قرار بازداشت ایشان تمدید شده است. مسائل بیماری او را مطرح کردیم اما گفتند که بیماری‌ای ندارند.

هرچند ما مدارکی هم داریم که نشان می‌دهد او بیمار است؛ اما قبول نکردند. در این چند روز هم آقای میمندی‌نژاد با ما تماس تلفنی گرفته، برای داشتن وکیل هم گفتند تا پایان مراحل بازپرسی حق داشتن «وکیل انتخابی» ندارند، در حالیکه مهم‌ترین مرحله است.

روابط عمومی جمعیت امام علی درباره‌ی جزییات پرونده‌ی دو نفر دیگر از اعضای جمعیت که به تازگی آزاد شدند، گفت: «بخش تحقیقات اولیه محرمانه است و نمی‌توان آن را رسانهای کرد، اما اینکه آقای میمندی‌نژاد به وکیل دسترسی ندارد، کار را سخت کرده است و اصلا نمی‌توانیم ایشان را ملاقات کنیم، سی روز است که به طور کامل در انفرادی هستند و شرایط سختی دارند. با توجه به اینکه او یک فرد خوش سابقه است و همه به نیکوکاری ایشان را می‌شناسند، نمی‌دانیم چرا باید در زندان باشند؟

*شارمین میمندی‌نژاد، کتایون افرازه و مرتضی‌کی‌منش در روز یک تیرماه 99 بازداشت شدند.

انتهای پیام

توضیحی درباره‌ی ماجرای بازداشت اعضای جمعیت امام علی

گفت‌وگو با روابط عمومی جمعیت امام علی ع

نامه جمعی از وکلا درباره‌ی سه عضو جمعیت امام علی به رئیسی

کتایون افرازه آزاد شد

مرتضی کی‌منش آزاد شد

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا