خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش داوید ویا به اتهام آزار جنسی

«داوید ویا»، مهاجم بازنشسته اسپانیایی اعلام کرد پیامی که در توئیتر منتشر شده است و او را به آزار جنسی متهم کرده دروغ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، نام داوید ویا به خاطر یک خبر ناخوشایند بامداد پنجشنبه بر سر زبان ها افتاد. برترین گلزن تیم ملی فوتبال اسپانیا به آزار جنسی متهم شد.

مهاجم بازنشسته در رابطه با احتمال آزار جنسی به یکی از کارکنان سابق باشگاه نیویورک سیتی مورد تحقیق قرار گرفته است.

سازمان لیگ فوتبال آمریکا پس از آشکار شدن این قضیه اعلام کرد این مساله را بررسی خواهد کرد. دختری که مدعی است مورد آزار مهاجم بازنشسته اسپانیایی قرار گرفته است از طریق شبکه های اجتماعی این موضوع را فاش کرد و نوشت: زمانی که این شغل را به دست آوردم تصور می کردم بهترین فرصت زندگی ام است اما در واقع آن کسی که این فرصت را به دست آورد داوید ویا بود. او من را هر روز لمس می کرد. روسای من تصور می کردند او با من رفتار مناسبی دارد. زنانی که چنین داستان هایی را بازگو می کنند قهرمانان من هستند.

ویا خیلی سریع نسبت به این اتهامات واکنش نشان داد و در یک بیانیه آن را رد کرد و نوشت: کاملا دروغ هستند. تاکنون چنین چیزهایی را نه از باشگاه و نه از یک منبع نشنیده بودم تا این که در شبکه های اجتماعی منتشر شد. من همیشه در باشگاه نیویورک سیتی محبوب و مورد احترام بودم. درک نمی کنم چرا چنین اتهامات دروغینی منتشر می شوند در حالی که من در سال ۲۰۱۸ باشگاه را ترک کردم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا