خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درگیری دلخوش و امام جمعه در شورای اداری گیلان؟!

برخی رسانه‌های محلی گیلان از توهین کاظم دلخوش، نماینده‌ی صومعه‌سرا به آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان در جلسه‌ی شورای اداری گیلان خبر دادند؛ موضوعی که با تکذیب آقای دلخوش همراه شد.

به گزارش انصاف نیوز روایت دو وبسایت محلی «دیار میرزا» و «گیلانستان» را در ادامه می‌خوانید:‌

دیار میرزا: «جلسه شورای اداری استان گیلان صبح امروز پنجشنبه با حضور آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور، ارسلان زارع استاندار گیلان و سایر مسئولان استانی در حالی در در سالن غدیر استانداری برگزار شد که خالی از حاشیه نبود.

در همین راستا سایت خبری گیلانستان نوشته است که پس از بیانات آیت الله فلاحتی و هنگام ترک جلسه توسط ایشان، نماینده صومعه سرا اظهارات توهین آمیزی را در خصوص نماینده ولی فقیه استان بر زبان آورده است.

در همین راستا اما سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس یازدهم نیز ضمن تکذیب اظهارات خود در رابطه با نماینده ولی فقیه گفت: نسبت به آمارهای ارائه شده در این جلسه که از زبان معاون عمرانی استاندار، معاون اقتصادی وزیر کشور و امام جمعه رشت در رابطه با تصرفات مطرح شده، انتقاداتی مطرح است.

دلخوش افزود: آیت الله فلاحتی چند دقیقه ای در خصوص مشکلات استان صحبت کردند و از جلسه خارج شدند. حرف بنده این بود که حالا که شما صحبت کردید، لطفا بنشینید و سخنان ما را هم بشنوید. در این جلسه آقایان آماری دادند که نهادهای دولتی و دستگاه های اجرایی، حاشیه دریا و سواحل را تصرف کرده اند درحالیکه از جنگل خواری، کوه خواری و همچنین واگذاری کارخانه های گیلان به افراد غیربومی صحبتی نکردند و تنها به ساحل پرداختند.

نماینده صومعه سرا با تاکید بر اینکه توهینی به آیت الله فلاحتی نکرده است، ادامه داد: البته آقای عادلی هم در دفاع از نماینده ولی فقیه شروع به صحبت کردند که من هم پاسخ ایشان را دادم.»

گیلانستان: «سومین جلسه شورای اداری استان گیلان صبح امروز(پنجشنبه) با حضور آیت الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان، بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور، ارسلان زارع استاندار گیلان و سایر مسئولین و مدیران کل استان در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

در این جلسه بعد از بیانات آیت الله فلاحتی و هنگام خروج ایشان از سالن اجتماعات، جناب سید کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با ادبیات و لحنی سراسر توهین آمیز خطاب به حاضرین گفت: ایشان باید ادامه جلسه را هم بنشیند؛ امام جمعه آمد حرف مُفت زد و رفت!”

پس از این اظهارات دلخوش که تعجب همگان نیز را بر انگیخته بود، یکی از همراهان آیت الله فلاحتی به نزد این نماینده مجلس رفته و از وی پرسید منظور شما از حرف “مفت” زدن با چه کسی بود؟ دلخوش نیز با وقاحت تمام گفت بله منظورم امام جمعه شما بود که حرف مفت زد. سپس با صدایی بلند گفت: “اصلا به شما چه ربطی داره برو بین آقا، چه کسی شما را به اینجا راه داده، سریع برو بیرون!”»

خبرگزاری فارس نیز در این باره نوشت: «سومین جلسه شورای اداری استان گیلان صبح امروز با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور، نماینده ولی‌فقیه در گیلان،اعضای مجمع نمایندگان گیلان و استاندار در سالن غدیر با حواشی تلخی برگزار شد.

خروج آیت‌الله رسول فلاحتی از نشست شورای اداری پس از اتمام بیانات خود، با واکنش شدیداللحن نماینده شهرستان صومعه‌سرا همراه بود.

فارغ از دلیل چرایی اعتراض سید کاظم دل‌خوش اباتری به خروج آیت‌الله فلاحتی، نوع برخورد و شیوه بیان خارج از چارچوب وی رویه‌ای نادرست را بنا نهاده و شخصی که خود به‌عنوان قانون‌گذار باید از مجاری قانونی رسیدگی و پاسخگویی را با زبان قانون و مستدلاً دنبال کند دست به دامان این فرافکنی شده است.

جناب دل‌خوش باید در نظر داشته باشید که پاسخگویی با فرافکنی متفاوت است آنچه امروز از شما در جلسه شورای اداری دیده شد رفتاری خارج از عرف بود درحالی‌که در برابر رفتار دور از شأن، نماینده ولی‌فقیه متواضعانه سکوت کرده و جلسه را ترک کرد و در مقابل نیز چند تن از همکاران شما در مجلس و همچنین استاندار گیلان به‌طور مستقیم و تلویحی نسبت به اظهارت جنابعالی واکنش نشان دادند.

آنچه امروز در مقابل چشمان همه اتفاق افتاد مسئله‌ای نیست که با یک اظهارنظر قابل کتمان باشد و این را هم بدانید که شما به‌عنوان نماینده هزاران تن از مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجامع مختلف حضور پیدا می‌کنید پس طبیعی است که باید به‌دوراز هیجانات و با تکیه با بر رویه منطقی هم اظهارنظر کرده و هم موضع‌گیری کنید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. حرفاتون متناقضه! اول ميگيد نماينده ولي فقيه رفت و دلخوش گفت پاي صحبت ما بنشينيد بعد ميگيد كه حرفهاي او را شنيد متواضعانه سكوت كرد و رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا