خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله به بیمارستانی در اهر به خاطر «عدم رسیدگی به بیمار» [+عکس و فیلم]

امشب چند نفر از اراذل و اوباش به مرکز اورژانس بیمارستان اهر حمله کردند و پنج نفر از کادر درمانی اورژانس بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش مهر پنج نفر از کادر درمانی اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر در حمله اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و خسارت‌هایی نیز به اموال بیمارستان وارد کردند.

یکی از پرستاران اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر که مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفته بود در توضیح حادثه بگفت: مدتی نگذشته بود که شیفت را تحویل گرفته بودیم ۴ نفر با لحن بی‌ادبانه و فحش وارد اورژانس بیمارستان اهر شدند و سپس با توهین و تخریب اموال و دستگاه‌های اورژانس موجب وحشت بین کادر درمانی و بیماران شدند.

وی افزود: بنده و ۴ نفر دیگر از همکاران کادر درمان و یک نفر از نگهبانان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، شرایط به گونه‌ای بود که با میله آهنی به کادر درمان حمله می‌کردند.

این پرستار اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر ادامه داد: بعد از این‌که مانع خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه‌کننده شدند و خسارت‌هایی را به بار آوردند، کادر درمانی را نیز تهدید کردند که اگر حرکت اضافی کنید با چاقو می‌زنیم.

وی بابیان اینکه این اولین‌باری نیست که اراذل و اوباش به اورژانس بیمارستان باقرالعلوم اهر حمله می‌کنند و هر بار کادر درمانی خواسته یا ناخواسته مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، گفت: حجم مراجعات به بیمارستان اهر با وجود شرایط شیوع کرونا بیش از حد است و بعضاً می‌گویند به بیمار رسیدگی نمی‌کنیم در حالی که در طول ۱۲ ساعت کاری هم و غم ما ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

این پرستار گفت: این افرادی که فضای اورژانس را ناامن کردند و مانع خدمات‌رسانی به سایر شهروندان شدند، مشکل خاصی نداشتند، فقط یک خونریزی کوچک در انگشت داشتند و قبل از آن هم می‌بایست به یک کودکی که دچار سوختگی شده بود رسیدگی می‌کردیم و چون نتوانست نوبت را رعایت کند با عصبانیت امنیت و آرامش فضای بیمارستانی را مختل کردند.

وی خاطرنشان کرد: کادر درمانی از بابت خدمات‌رسانی و مواجهه با بیماران کرونایی که مدام بر آمار مبتلایان اضافه می‌شود تحت فشار هستند و ایجاد ناامنی را دیگر نمی‌توانند تحمل کنند.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا