خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«واگذاری املاک در شهرداری مریخی است»

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: اداره کردن شهر سبک و سیاق دیگری دارد و متاسفانه شهرداری واگذاری همه امور را به پیمانکاران سپرده است.

به گزارش ایسنا، عباس جدیدی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود افزود: متاسفانه شاهد هستیم شهرداری بر سر افتتاح پروژه‌ها رقابت می‌کند و مسوولان شهری برای آنکه جلوی دوربین بروند با یکدیگر مسابقه می‌دهند اما بهتر است پیمانکاران را جلوی دوربین بیاوریم تا بگویند چگونه و با چه مشکلاتی این پروژه‌ها را ساخته‌اند.

وی با بیان اینکه ما در بودجه شهرداری همه مسائل را در نظر می‌گیریم اما در آخر شاهد بالا آمدن بدهی هستیم، گفت: 60 هزار میلیارد تومان بدهی سند خورده وجود دارد که شهرداری آنها را ایجاد کرده و جای سوال است که چرا بدهی بالا آورده‌اند.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری پاسخ مناسبی به انتقادات نمی‌دهد و گاها پاسخ‌هایی می‌دهد که باید برویم کره مریخ با شازده کوچولو بازی کنیم، گفت: صدها هزار میلیارد تومان عوارض مردم را گرفته‌اند تا این چند پل را بسازند.

جدیدی تاکید کرد: تا وقتی که شهرداری به شهرفروشی و فروش دارایی‌های تهران متکی باشد وضع همین است و به چه زبانی بگوییم که شهرداری نظارت‌پذیر نیست.

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران مجددا تاکید کرد: شهرداری پاسخ نامه من را در مورد واگذاری املاک نداده و باید اعلام کنم واگذاری املاک در شهرداری وضعیت نجومی را رد کرده و به مریخی رسیده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حالا که مطمئا شدی حضرات اعظم رفتنی شدن زبونت وا شد؟ این همه سال این همه فساد شد، حق خوری شد، زمین خواری شد، ملک نجومی داده شد، فک و فامیل مداح استخدام شد، پارک از بین رفت، درخت قطع شد صدات در نیومد حالا که تومارشون در هم پیچیده شد افشاگر شدی؟ نه جناب، وجهه[….]، برو سلفیتو بگیر

  2. اولین مسئله ای که شورای جدید وشهردار جدید با مردم در میان بگذارد بدهکاری های شهردار اسبق و املاک نجومب که ایشان به کارکنان سهرداری که از نزدیکان وی بوده برای مردم روشن کنند وبرای احقاق حق مردم او را به دادگاه بکشند ومحاکمه کنند در این حکومت دزدی رشوه خواری دروغ تهمت افترا وهمه ی گناهان کبیره به شدت رواج پیدا کرده فقط یک ظاهری بیش نمانده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا