خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی: حسابگری برای عبور از مشکلات لازم است

رئیس‌جمهور روحانی گفت:  امید به آینده لازم است و یاس که جنود شیطان است باید از میان برود و باید همیشه به روز گشایش خود ایمان داشته باشیم. در کنار آن برنامه‌ریزی و حسابگری برای عبور از مشکلات و سختی‌ها لازم است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه شش ماه از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد، گفت: سال‌های سختی از آغاز تحریم‌ها علیه ایران برای مردم وجود داشت و سال‌هایی با مشکلات زیاد را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: وقتی می‌گوییم مردم عروسی داشته باشند اما اجتماع شکل نگیرد مردم در سختی و فشار قرار می‌گیرند اما مردم عزیز ایران در طول دوسال و چندماه تحریم و چندماه کرونا نشان داده که به زانو درنمی‌آید و توان ایستادگی در برابر آن را دارند و زیر بار این مسائل نخواهند رفت.

رییس جمهوری تاکید کرد: امید به آینده لازم است و یاس که جنود شیطان است باید از میان برود و باید همیشه به روز گشایش خود ایمان داشته باشیم. در کنار آن برنامه‌ریزی و حسابگری برای عبور از مشکلات و سختی‌ها لازم است.

وی افزود: امروز کادر درمان از یک سو و کادر تولید و توزیع و فرهنگ ما دست به دست هم دادند و اگر یکی از آنها نبود نمی‌توانستیم پیش برویم. اگر کادر تولید نبود چه می‌شد؟ باید همه چیز را از خارج وارد می‌کردیم که اولا به ما نمی‌دادند و اگر می‌دادند با چه سختی‌ها و هزینه‌هایی این اتفاق رخ می‌داد و آن وقت چه اتفاقی برای بیمارستان‌های ما می‌افتاد؟

روحانی با بیان اینکه کشور ما علی‌رغم تحریم و بیماری کرونا یک بحران بزرگ را شاهد نبودیم، تصریح کرد: ما در دولت هرچه به فکرمان می‌رسد را انجام می‌دهیم و تمام تلاش خود را در این زمینه کرده‌ایم. درباره وضعیت مسکن هم دو مصوبه داشتیم که آخرینش اعطای وام به مستأجران بود. رییس جمهوری با تاکید بر اینکه برای کسب‌وکارهایی که در این مدت به مشکل خوردند هم وامی را در نظر گرفتیم، اظهار کرد: ما پرداختی‌ را در سه نوبت برای خانواده‌هایی که در مضیقه بیشتری بودند هم در نظر گرفتیم و البته در شرایطی که ما هستیم نیازهای بهداشتی و غذایی در اولویت اول ماست.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مطلق کارشناس حوزوی گفت: مراسم‌های مذهبی باید برگزار شود.

    آقای مطلق،
    برگزاری مراسم در سایه کرونا خودکشی می‌باشد و خودکشی دیوانگی مطلق است

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
    2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا