خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخوندی که کرواتی شد [+عکس]

حسن اللهیاری روحانی افغان با کروات در لایو ظاهر شد

«حسن اللهیاری»  روحانی شیعه افغان که به خاطر مواضع تند و عحیبش در شبکه های اجتماعی شناخته می شد با کروات جلوی دوربین ظاهر شد.

به گزارش انصاف نیوز این روحانی که مجری شبکه ای است که از سن دیگو آمریکا پخش می‌شود، به تازگی در شبکه های مجازی مثل اینستاگرام و یوتیوب لایو می‌گذارد و در یکی از این لایو ها با کروات ظاهر شد.

روزنامه کیهان درباره او نوشته است:

این فرد افغانستانی الاصل تلاش می‌کرد ضمن پراکندن شبهه نسبت به مقدسات شیعی، برادران اهل سنت را عصبانی کند.

چندین شبکه ماهواره‌ای با حمایت مالی سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و عربستان و امارات متحده عربی، با در دست داشتن تابلوی دفاع از تشیع یا تسنن، در مسیر اختلاف افکنی میان مسلمانان حرکت می‌کنند.

حسن اللهیاری با کروات

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. این […] اصلا آخوند نبود..به فرمود امام ره.دزد بود در لباس روحانیت…این ملعون از اول هم ماموریت داشت بین شیعیان واهل سنت افغانستان درگیری بوجود بیاره که تا شناسایی شد فرار کرد رفت در دامن مادر اصلیش یعنی انگلیس و از اونجا بنگاه دروغ پراکنی راه انداخت

    23
    14
  2. درست میگی دزدبوددرلباس روحانیت امابالاخره خودش نشون امامیدونی چقدرازاین دزدهای ملعون توکشورخودمون داریم که هنوزخودشون نشون ندادندخدابهمون رحم کنه.

    12
    11
  3. این شخص میمونی بود از افغانستان که بخاطر اینکه بعضی از کافران را بخنداند اشتباها لباس مقدس روحانیت را پوشیده بود که خداوند رسوایش کرد مرگ بر منافقین شیطان صفت

    6
    17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا