خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا بذرپاش گیت در راه است؟

یکی دیگر از ادعاها درباره‌ی اطلاعات سوابق شغلی / پژوهشی مهرداد بذرپاش رییس جدید دیوان محاسبت واقعیت ندارد؛ او هیچ گاه عضو هیات امنای دانشگاه شریف نبوده است.

بنا بر گزارش انصاف نیوز، در رزومه‌ی ارائه شده به نمایندگان مجلس درباره‌ی بذرپاش ادعای عضویت در هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف مطرح شده است در حالی که این موضوع صحت ندارد.

در دو روز گذشته ادعاهایی درباره‌ی بخشی از سوابق کاری آقای بذرپاش که مربوط به دانشگاه شریف بوده مورد تردید قرار گرفته است؛ هر چند تاکنون تایید ادعاها از سوی مراجع موثق و خود او مطرح نشده است.

یکی از این ادعاها، نامه‌ای است که از سوی الهام اکبری، همسر احمد نادری، دیگر نماینده‌ی اصولگرای مجلس در توییتر منتشر شده که در آن ادعا شده بذرپاش از سال ۷۹ تا ۸۲ در یک پژوهشکده در دانشگاه شریف مشغول به کار بوده است اما صحت این نامه از سوی تعدادی از کاربران مورد تردید شدید قرار گرفته است.

مهرداد بذرپاش در دوران دانشجویی رییس بسیج دانشگاه شریف بود و در دولت احمدی نژاد به مسوولیت‌های بالای دولتی از جمله مدیریت سایپا و معاونت رییس جمهور رسید. او در دوره‌ی نهم مجلس نیز نماینده‌ی تهران بود.

آیا بذرپاش به مجلس اطلاعات خلاف واقع داده است و آیا بذرپاش گیت در راه است؟

احمد توکلی نماینده‌ی اسبق مجلس که اصولگراست، شب قبل از روز انتخاب رییس دیوان محاسبات در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رییس مجلس نوشت که آقای بذرپاش شرایط ریاست دیوان محاسبات را ندارد اما با این حال وی انتخاب شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ننگ بر این مجلس فرمایشی ۱۵ درصدی.یه دزد و جاعل مدرک به نام مهرداد بذر پاش را کرده رییس دیوان محاسبات!!!

    12
  2. کاری به بذرپاش ندارم اما وقتی خودتان رای ندادید لطفا به رای دیگران احترام بگذارید اگر حرفی داشتید باید موقع انتخابات می زدید حالا که خاموش بودید پس حرفی ندارید

    2
    7
    1. رای می خواستیم بدیم چون سرنوشت کشورمان است ولی شورای نگهبان ما را قابل ندانستند و…
      مثال میزنم البته در مثال مناقشه نیست حکایت ما مثل امام حسین (ع)در کربلا بود . بین دو مطلب مخیر بود یا بیعت کند یا کشته شود.
      ما شرکت نکردیم و اما ما جرءت هم نکردیم …….. لذا مانند یک بچه یتیم گز کردیم و گاهگاهی نق می زنیم و ارث و میراث طلب می کنیم . به بزرگواریتان ببخشید . دیگه نق و غر هم نمی کنیم

      2
      1
  3. کاری به بذرپاش ندارم اما وقتی خودتان رای ندادید لطفا به رای دیگران احترام بگذارید اگر حرفی داشتید باید موقع انتخابات می زدید حالا که خاموش بودید پس حرفی ندارید

    3
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا