خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه سرگشاده مالک باشگاه علوم پزشکی شیراز به AFC

شهریار شیرازی از استان فارس در طنز تلخی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

در خبرها آمده بود که قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت آقای دکتر ایرج حریرچی در تاریخ 17 اسفند 1394 ساعت 22 شب به طور سرزده از بیمارستان نمازی شیراز بازدید کردند. آن گونه که از اخبار این بازدید بر می آید اقای دکتر حریرچی پس از مشاهده‌ی وضعیت اورژانس نمازی تعجب کرده و شدیدا ابراز نارضایتی می‌کنند و گویا دستور صادر کرده‌اند که در عرض یک هفته بایستی مشکلاتی مانند وضعیت بد بهداشتی، کمبود تخت، کمبود پرسنل و پزشکان مجرب، معطلی و ازدحام بیش از حد بیماران در اورژانس … حل شده و مستندات آن نیز به وزارتخانه ارسال شود.

از آنجایی که دکتر ایمانیه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در زمان بازدید در سفر کاری پاریس به سر می‌برده‌اند، خرمگس معرکه سعی کرده در مطلبی طنز به این معرکه وارد شود که در ادامه به آن می‌پردازد:

دکتر ایمانیه پس از بازگشت از فرانسه هنگامی که در جریان موضوع نارضایتی دکتر حریرچی از وضعیت بیمارستان نمازی قرار می گیرند، نامه‌ی سرگشاده‌ای را برای دفاع از حقوق باشگاه علوم پزشکی شیراز به AFC ارسال می‌کنند که یک نسخه از آن در اختیار این سایت انگلیسی قرار داده شده است که متن نامه عیناً به قرار ذیل است:

جناب آقای شیخ سلمان بن ابراهيم آل خليفه

ریاست محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC

با سلام

احتراماً اینجانب محمد هادی ایمانیه مالک و رییس باشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن اعتراض شدید به نحوه‌ی برگزاری و داوری بازدید نماینده‌ی وزیر بهداشت از بیمارستان نمازی شیراز و همچنین نتیجه‌ی این بازدید مواردی را برای بررسی تخلفات انجام شده در این بازدید و نحوه‌ی داوری و همچنین اقدامات مقتضی به اطلاع حضرتعالی می‌رسانم:

1)     اول اینکه وزیر بهداشت خودشان بنده را به فرانسه فرستاده‌اند، آیا این انصاف است که وقتی من پاریس هستم و زیر برج ایفل، آقای دکتر ایرج حریرچی (داور بازی) به من زنگ بزند و بگوید شما 3 بر صفر باخته‌اید! سوال بنده این است آیا بنده را دنبال نخود سیاه نفرستاده بودند؟!

2)     از سوی دیگر این موضوع وقتی مشکوک می زند که خود شخص وزیر بهداشت در سفر یزد باشد و من هم پاریس باشم و قائم مقام ایشان در بیمارستان نمازی شیراز باشند! خواهش می‌کنم رسیدگی کنید! این یک نقشه‌ی شوم بوده است! چگونه انتظار دارند در بازدیدشان همه چیز خوب باشد و خدمات بیمارستانی به خوبی ارایه شود در حالی که من در شیراز نباشم!

3)     نتیجه‌ی بازدیدهای سرزده همیشه این گونه است و باعث نتایج ضعیف می‌شود. ایشان می‌توانستند از 6 ماه قبل اعلام کنند که قرار است سرزده بیایند تا ما هم همه گونه امکاناتی را برای بازدید سرزده‌ی ایشان از بسته‌ی سلامت و خدمات هتلینگ گرفته تا تخت‌های خالی در بخش سوت و کور اورژانس و پرسنل و پزشک اضافه و بوی مطبوع بخش اورژانس را برای ایشان فراهم کنیم!

4)     همانگونه که از ساعت انجام این بازدید مشخص است (ساعت ده شب) این ساعت‌ها مخصوص برگزاری بازی‌های لیگ‌های اروپایی است و اگر همین یک سرنخ را بگیرید متوجه توطئه‌ی انگلیسی در این شکست سنگین باشگاه ما خواهید شد!

5)     در مورد تاریخ برگزاری بازدید سرزده نیز نکته‌ای که مغفول مانده این است که همین چند روز پیش بود که شکست بزرگ از لیست امید به باشگاه بنده و هوادارانم وارد شده و این خیلی غیرانسانی بود که چنین بازدید سرنوشت سازی در چنین زمانی برگزار شود!

6)     در بررسی فیلم این بازدید و به ویژه صحنه‌ی آهسته‌ی خطای افتادن بر زمین بیمار از برانکارد در زمان بازدید متوجه شدیم آن بیماری که از تخت افتاده و دمار از روزگارش درآمده، دمار از روزگارش در نیامده! بله این فرد یک تماشاگرنما و مزدور انگلیسی بوده که با عمل بسیار زشت شبیه سازی (دایبینگ)، موفق شده داور بازی آقای دکتر حریرچی را فریب دهد!

7)     علت اینکه آن تعداد بیمار در ورزشگاه اورژانس نمازی بدون تخت و برانکارد بودند این بود که قبل از شروع بازدید متاسفانه باز چند عنصر نفوذی صندلی و برانکاردهای ورزشگاه را از جا کنده و با خود به خانه بردند! که با همکاری پلیس فتا در حال پیگیری موضوع هستیم!

8)     علت بوی بسیار متعفن و خیس بودن بخش اورژانس این بوده که متاسفانه چند عنصر فریب خورده به جای آبیاری چمن بخش از ماده‌ای نامشخص استفاده کرده‌اند که شدیداً شبیه ادرار است.

9)     از آنجایی که اینجانب بیش از 10 سال است که مالک باشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم به اطلاع می‌رسانم کمبود تخت و برانکارد و ویلچر در بیمارستان‌های شیراز امری کاملا طبیعی بوده و از ابتدای مسوولیت خود نیز این مشکلات وجود داشته و تنها به مقدار آن اضافه شده است! ضمن اینکه طرفداران واقعی باشگاه از بنده توقعاتی دارند که بالاخره باید در جبهه‌ی اصلی به آنها بپردازم و این حاشیه‌های باشگاه است که همواره پر از طرفداران همیشه «پایدار» است! با این حاشیه‌های ضروری و مهم آیا بنده می‌توانستم به تعداد تخت و بیمارستان‌های شیراز بیفزایم!

10)از آنجایی که در تمام لیست ورزشگاه‌های شهید فقیهی و چمران، حافظ، قلب الزهرا، خلیلی، تروما و اعصاب و روان و غیره و ذالک (کلا هر بیمارستان وابسته به ما در استان فارس)، وضعیت مانند نمازی است و اینجانب و کل بازیکنان و طرفداران همیشه «پایداری»م در این ورزشگاه‌ها امنیت جانی و روانی نداریم از این فرصت استفاده کرده و اعلام می‌کنم اینجانب از این پس اجازه‌ی هیچ گونه بازدید سرزده‌ای در این ورزشگاه‌ها نخواهم داد و نه میزبان خواهم شد و نه مهمان! مگر اینکه از 6 ماه قبل زمان بازدید سرزده به طور کتبی به ما اعلام شود! و به قول آن مسوول سابق ممنوع البیان ممنوع التصویر که حتی نمی‌خواهم اسمش را بیاورم: تَکرار می‌کنم بازدید سرزده از کل لیست بیمارستان‌های استان ممنوع است!

11) با این تفاسیر اینجانب به طور رسمی خواستار محرومیت مادام العمر داور نامبرده و تغییر نتیجه به 3 بر صفر به نفع خودم هستم!

12) در پایان به استحضار می‌رساند در صورت عدم رسیدگی به موضوع این شکست اینجانب مجبور خواهم شد رنج نامه و شکوایه‌ی خود را مانند گذشته به فیفا ارائه کنم!

با تشکر

محمد هادی ایمانیه

مالک و رییس باشگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رونوشت:

1) خرمگس معرکه تا چشماش درآد

2) دکتر شاهچراغی جهت اطلاع و پیگیری حقوقی و تهیه‌ی چمن زمین درمانگاه شماره 3 داراب

3) دکتر هادی جهت اطلاع و پیگیری آبیاری و کودپاشی چمن زمین پروژه‌ی مسکونی پارمیس و پارمیدا در شهر صدرا

4) آقای غلامحسین‌زاده جهت تامین زمین فوتبال برای طرفدران همیشه پایدار خودم

 

پیوست: فیلم تصاویر آهسته‌ی ضبط شده در همان شب همان ساعت!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ای کاش ازین بازدیدهای سرزده بیشتر اتفاق بیفته که مسوولین مشکلات ما را هم از نزدیک ببینند.نه اینکه مثل همیشه از قبل اطلاع بدهند و روزگار گل و بلبل را بازدید کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا