خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سلفی مرگبار دختر جوان روی پل چالوس

دختر جوان که برای سلفی گرفتن بالای پل رودخانه چالوس رفته بود به داخل آب افتاد و جان باخت.

به گزارش روزنامه ایران این حادثه عصر جمعه سوم مرداد حدود ساعت ۱۶ در ۱۰ کیلومتری جاده چالوس در نزدیکی «شرکت دی» رخ داد و موضوع به نیروهای هلال احمر این شهرستان اعلام شد، بلافاصله نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

امیرحسین عسگرزاده، رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در این باره گفت: این دختر جوان با خانواده از تهران به این منطقه آمده بودند و ظاهراً برای گرفتن عکس سلفی به روی پل رودخانه رفته بود، اما دختر جوان بر اثر سهل‌انگاری به رودخانه پرت شد و دو مردی که همراه وی بودند برای نجاتش تلاش کردند که فایده‌ای نداشت و آنها هم دچار آسیب شدند که با کمک نیروهای هلال‌احمر نجات پیدا کردند اما جسد این خانم چندکیلومتر پایین‌تر توسط نیروهای مردمی و با حضور هلال‌احمر در نزدیکی پارک فین از آب بیرون آورده شد.

محمدناصر زندی، فرماندار چالوس نیز با بیان اینکه این خانم ۳۳ ساله اهل تهران بود، گفت: وی به همراه دوستان خانوادگی خود در مجاورت رودخانه چالوس به سر می‌بردند که بنا به گفته همراهان به‌دلیل گرفتن عکس سلفی و رعایت نکردن نکات ایمنی، به داخل رودخانه خروشان چالوس سقوط می‌کند. در حال حاضر پرونده در آگاهی چالوس در حال بررسی است و پیکر این خانم جوان به سردخانه نوشهر انتقال یافت.

بیشتر بخوانید:
فیلم | جزئیات قتل موبد زرتشتی
تیراندازی در ماهشهر و شهادت یک نفر | متلاشی شدن یک تیم مسلح تجزیه‌طلب
آتش سوزی در حوالی شهرک دقایقی [+علت حادثه]

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا