خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پدر سعودی 3 دختر خردسال خود را سر برید [+جزئیات]

گزارشات حامل خبر هولناکی بود ، خبری که با اقدام یک پدر سعودی همه را شوکه کرد ؛ مرد دیوانه در اقدامی بیرحمانه 3 دختر خردسال خود را سر برید.

به گزارش سایت نمناک در جنایتی که امروز در شهر مکه در عربستان سعودی رخ داد شوک تلخی ایجاد شد ، طبق گزارشات مردی سعودی سه دختر خردسال خود را در محله الملاوی سر برید این سه دختر سن آنها 3 ، 5 و 6 گزارش شده است توسط پدر بی رحم و شیطان صفت خود به قتل رسیدند. این فرد دختران خود را در مقابل چشمان مادرشان با ضربات چاقو به قتل رساند و همین جنایت موجب شد که زن جوان به علت وخامت وضع روانی اش به بیمارستان ملک فیصل مکه منتقل شود.پدر سعودی

دستگاههای امنیتی بلافاصله وارد ماجرا شدند و فرد مجرم را دستگیر کردند و همچنان در محل حضور دارند. مادر این سه کودک موفق به فرار و داد فریاد و کمک از عابران شده و یکی از رهگذران به نیروهای امنیتی اطلاع داده است.

این جرم فایل بررسی سلامت و روان متقاضیان ازدواج را باز کرد. اکثر متقاضیان تاکید کردند که این امریست ضروری و بنابراین او مسئول بنیان یک خانواده که دارای افراد غیر معقول یا افرادی که با مواد مخدر سر و کار دارند که به خانوادخ صدمه بزند، نیست.
آنها معتقدند که بررسی و آزمایشات دوره ای از زوج های متاهل برای تعیین اینکه آیا از مواد مخدر استفاده میکنند یا خیر حائز اهمیت است ، و اینکه اشاره دارد به اینکه اینجور افراد که تصمیم به قتل فرزندانشان میگیرند ، باید تحت تاثیر یک داروی قدرتمند قرار گرفته باشند که آنها را از احساسات انسانیت محروم میکند.
یکی از فعالان عربستان سعودی تاکید کرد که این جنایت به دور از ارزش و اخلاق جامعه عربستات سعودی است و برای جلوگیری از عودت چنین حوادقی خواستار حداکثر مجازات برای این مرد به اصطلاح پدر شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا