خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار ایلام: قدرت هر کشوری بر پژوهش استوار است

استاندار ایلام گفت: اگر می‌خواهیم مردم از رفاه نسبی و زندگی بانشاط و توأم با عزت و سربلندی و افتخار، برخوردار باشند، باید آن را در عمل نشان دهیم و در سایه تحقیق و پژوهش این امر شدنی است.

به گزارش ایلام رسانه، استاندار ایلام ۱۲ آذرماه در آیین نواختن زنگ پژوهش در مدرسه فرزانگان شهر ایلام گفت: اگر می‌خواهیم کشوری داشته باشیم که وابستگی نداشته نباشد و بتواند روی پای خود بایستد و همزمان هزینه فایده و مدیریت مالی و زمان را انجام دهد، جز با تحقیق و پژوهش میسر نمی‌شود.

حسن بهرام‌نیا گفت: جستجو کردن باید در راستای رسیدن به یک یافته باشد، یافته‌ای که در راستای رفاه و و معیشت مردم و همچنین استقلال کشور باشد.

بهرام‌نیا با گرامیداشت هفته پژوهش و با تبریک این هفته به همه پژوهشگران گفت: اگر می‌خواهیم مردم از رفاه نسبی و زندگی بانشاط و توأم با عزت و سربلندی و افتخار، برخوردار باشند، باید آن را در عمل نشان دهیم و در سایه تحقیق و پژوهش این امر شدنی است.

او با بیان اینکه باید قدر پژوهشگران را بدانیم و جایگاه آنان باید محترم شمرده شود، بیان کرد: دانش آموزان باید قدر دانشمندان و فرهیختگان را در همه حوزه‌ها را بدانند، به خصوص معلمان و مدیران آموزش و پرورش که زمینه و بستر لازم در جهت کار پژوهشی در مدارس را فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا