خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عارضه مغزی عبدالعلی بازرگان

حزب نهضت آزادى ايران در اطلاعیه‌ای از عارضه مغزی عبدالعلی بازرگان، فرزند مهندس مهدی بازرگان نخست وزیر دولت موقت خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، در این اطلاعیه آمده است:

«متاسفانه خبردار شدیم که روز شنبه 1399/05/04 آقای مهندس عبدالعلی بازرگان، پژوهشگر و مروج قرآن، در پی یک سخنرانی مبسوط به مناسبت «ایام حج» دچار عارضه مغزی می‌شود و به‌ناچار، همان روز مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد که به‌حمدالله، با موفقیت به انجام می‌رسد. ایشان اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه پزشکی در یکی از بیمارستان‌های محل اقامت خود تحت نظر پزشکان معالج‌ قرار دارد و امید است که به خواست خدا، ظرف چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

از اعضا، دوستان و همفکران آن برادر بزرگوار و ارجمند و همچنین، علاقمندان به آثار قرآنی، اخلاقی، فرهنگی و سیاسی ایشان، درخواست دعای خالصانه از پیشگاه خداوند رحمان و رحیم برای شفا و سلامت عاجل و توفیق بیش از پیش ایشان را داریم».

پاسخ هادی سروش به عبدالعلی بازرگان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اللهم اشف کل مریض . به حق مهندس عبدالعلی بازرگان از متفکران . نیک نامان و و پرهیزگاران نامی کشور ماست . خداوندا به صداقت و پاکی محمد و آل محمد شفای عاجل را به ایشان مرحمت فرما.

    8
    1
  2. اللهم اشف کل مریض
    از درگاه خداوند متعال برای قرآن شناس برجسته و مبلغ قرآن جناب استاد عبدالعلی بازرگان طلب سلامتی و طول عمر داریم.
    خداوندا به روحانیون و حوزویان ما هم قدرت درک قرآنت را بده. بسیاری از مشکلات امروز دین و ملت از ناحیه این کج فهمی این بزرگوران است!!

    7
    1
  3. اللهم اشف کل مریض
    از درگاه خداوند متعال برای قرآن شناس برجسته و مبلغ قرآن جناب استاد عبدالعلی بازرگان طلب سلامتی و طول عمر داریم.
    خداوندا به روحانیون و حوزویان ما هم قدرت درک قرآنت را بده. بسیاری از مشکلات امروز دین و ملت از ناحیه کج فهمی این بزرگوران است!!

    4
    1
  4. بی نهایت متاسف شدیم از این فاجعه و واقعا دلمان بدرد امد .از خداوند قادر متعال عاجزانه وبا التماس شفای هرچه زودتر این عزيزمان را مسئلت داریم ایشان پدر ایشان که خداوند قرین رحمت بیکرانشکند از نوادر روزگار ومسلمان وشیعه واقعی و عالم و قران شناس میباشند .آرزوی سلامت وعمر طولان برای این عزیز دلمانداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا