خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دورهمی از سیاست‌های جمهوری اسلامی پیروی نمی‌کند»

روزنامه‌ی کیهان نوشت: «دورهمی ‌در چند قسمت اخیر خود، با دعوت از چند فرد مسئله‌دار نشان داده که از سیاست‌های کلان فرهنگی جمهوری اسلامی پیروی نمی‌کند و گاه با دعوت افراد خاص، مسیری نامطلوب را زیرکانه تعقیب می‌نماید.

یکی از این میهمانان فردی تئاتری بود که در نقش یک چپ دوآتشه ظاهر شده بود و حین گفت‌وگو با مجری برنامه، از اصطلاحات کمونیستی بهره می‌برد!»

این روزنامه نوشت: در حالی که وعده داده شده بود که هدایای اعطا شده از سوی مهمانان برنامه دورهمی ‌به سود سیل‌زدگان به حراج گذاشته شود، هنوز به این وعده عمل نشده است!

به گزارش خراسان، در فصل‌های یک، دو و سه برنامه «دورهمی»، مهران مدیری از مهمانانش هدایایی را برای قرار دادن در موزه «دورهمی» می‌گرفت. او بعدها وعده داد تا این هدایا که به مجموعه نفیسی تبدیل شده، در آیینی به حراج گذاشته شود و عواید حاصل از آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص یابد. ۲۵ آبان ۹۷ هم نخستین موعد برگزاری حراج اعلام شد. تا مدت‌ها خبری از این حراج نبود و بعد از وقوع سیل نوروز ۹۸ نیز وعده مشابهی برای کمک به سیل‌زدگان داده شد.
اگرچه بیشتر از ۳۰۰ مهمان در سه فصل، هدایایی را به این موزه اهدا کردند، اما همچنان سیاست تهیه‌کننده، مجری و شبکه نسیم درباره سرنوشت این هدایا سکوت مطلق بوده است؛ نه از برگزاری حراج خبری شده و نه مشخص است که آیا این هدایا در مکان مناسبی نگهداری می‌شوند یا خیر!

گفتنی است دورهمی ‌در چند قسمت اخیر خود، با دعوت از چند فرد مسئله‌دار نشان داده که از سیاست‌های کلان فرهنگی جمهوری اسلامی پیروی نمی‌کند و گاه با دعوت افراد خاص، مسیری نامطلوب را زیرکانه تعقیب می‌نماید. یکی از این میهمانان فردی تئاتری بود که در نقش یک چپ دوآتشه ظاهر شده بود و حین گفت‌وگو با مجری برنامه، از اصطلاحات کمونیستی بهره می‌برد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا