خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات و ابهامات جدید یکی از بستگان قاضی منصوری [+فیلم]

یکی از بستگان قاضی غلامرضا منصوری که در رومانی درگذشته است، چند روز پس از مصاحبه‌ی اول با انصاف نیوز، با در اختیار گذاشتن فیلمی از زمان مراجعه‌ی او به سفارت ایران در رومانی، به انصاف نیوز گفت:

«مهمترین موضوعی که باید بررسی شود موضوع عدم صداقت سفارت ایران در رومانی است، اینکه آقای ابوطالبی به آقای منصوری گفته بود ما ورود شما را به سفارت در خبرگزاری‌ها اعلام می‌کنیم و بعد از اینکه جناب منصوری تاریخ ۲۱ خرداد در سفارت ایران مستقر می‌شوند بعد از شب اول آقای منصوری می‌گوید چرا خبرگزاری‌ها و اخبار ایران اعلام نکردند ورود بنده را؛ آقای ابوطالبی گفتند در ایران چون آخر هفته است و تعطیلات و از طرفی چون ما شما را اول هفته می‌خواهیم ببریم ایران و نمی‌خواهیم مخالفین نظام متوجه حضور شما در سفارت بشوند و اینجا را محاصره و شعار بدهند به این خاطر همان شنبه که شما را به ایران منتقل می‌کنیم همان روز هم خبر را اعلام می‌کنیم ولی می‌بینیم که متاسفانه در حرکتی شاید از قبل هماهنگ شده جناب منصوری را سفارت تحویل پلیس اینترپل داد تا هیچوقت پایش به کشور نرسد، البته من معتقدم که موضوع ترور ایشان همان موقع برنامه ریزی شده بود و تحویل ایشان به پلیس و آزادی مشروط ایشان توسط دادستانی رومانی و استقرار در آن هتل و در آخر پرت کردن ایشان همگی بخشی از آن سناریوی از قبل تعیین شده است.

برای پیدا کردن قاتلین باید گشت به دنبال افرادی که نبود ایشان به نفع آنهاست و حضور وی در دادگاه و اثبات بی گناهی ایشان به ضرر آن افراد است؛ در این که با برگشت جناب منصوری و شرکت در دادگاه با توجه به مدارکی که وی داشتند تبرئه می‌شدند و ابعاد جدیدی از این ماجرا روشن می‌شد. شکی نیست زیرا حجت الاسلام منصوری حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و قطعا همان حرف‌ها دلیل کشتن وی بود.

چرا فیلم هتل منتشر نمی‌شود؟

البته مشخص است اگر فیلم‌های هتل منتشر نشد که نشان دهنده‌ی آن است ترور از قبل هماهنگ شده بوده و عوامل هتل هم در آن دست داشته‌اند، چون فیلم‌های هتل نشان دهنده‌ی همه چیز است و نشان می‌دهد چه کسی در ساعت قبل از قتل پیش ایشان بوده و طبق گزارش کالبدشکافی رومانی که اعلام شده بود مرگ با خشونت بوده و ضرباتی روی بدن وی مشاهده شده که نشان دهنده‌ی آن است که قبل از قتل او را با ضرباتی مجروح کرده‌اند و اگر فیلم هتل انتشار پیدا کند دقیقا چهره‌ی قاتل مشخص است و باید دید چه کسانی به دنبال این هستند که فیلم هتل و حقایق را مخفی کنند؟ چون با انتشار فیلم فرضیه کذایی خودکشی از بین می‌رود.

با دستپاچگی کشته شده

البته تا الان با گزارش کالبدشکافی رومانی این فرضیه از بین رفت، حتی خبرگزاری‌های رومانی هم اعلام کردند که مرگ ایشان با ضربه‌های سنگین به بدن و آثار جراحات روی بدن است و کشتن وی با دستپاچگی انجام شده و این نشاندهنده‌ی این است که گروه قاتل بنا به هر دلیلی خیلی سریع این تصمیم را گرفتند که با دستپاچگی بوده، یعنی راهی بجز کشتن جناب منصوری برای آنها نمانده بود.

ما مطمئن هستیم که این پایان ماجرا نیست و این جریان کثیف سیاسی قطعا بعد از شهادت قاضی منصوری برای تخریب چهره‌ی ایشان مدارکی ساختگی یا مدارکی بی اساس مانند همان اظهارات کذایی مشایخ یا ادعای کذبِ بودن الکل در خون وی یا مسائلی دیگر را ارائه می‌دهند.

اینکه یک جریان سیاسی برای منافع خود و سناریوهای تبلیغاتی بیاید و یکی از پاک دست ترین و باتقواترین و مردمی ترین مسئولین بازنشسته را قربانی کند و آبروی او را به ناحق ببرند و او را ناجوانمردانه ترور کنند و بعد از شهادت هم باز تخریب شخصیتی معنوی کنند و خدا هم قرار باشد سکوت کند که ناعدالتی است، قطعا خداوند خودش منتقم خون مظلوم خواهد بود، دشمنان داخلی نه تنها قصد تخریب او را دارند بلکه قصد تخریب جایگاه روحانیت و عمامه و لباس پیامبر را دارند.

اهمیت ادعای ذوالنوری

وقتی شخصی مانند آقای ذوالنوری که رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌های خارجی مجلس است درباره‌ی ترور آقای منصوری می‌گویند که احتمالا «قتل قاضی منصوری توسط یک باند مخوف فعال در قوه قضائیه انجام شده است»، قطعا مدارکی بر این ادعا دارند. اگر یک فرد معمولی چنین ادعایی می‌کرد زیاد اهمیت نداشت ولی وقتی شخصی مثل ایشان باتوجه به سابقه‌ی کاری و پست حساسی که دارند چنین مسئله‌ای را مطرح می‌کنند دیگر یک ادعای ساده‌ی یک شخص معمولی نیست و قطعا ایشان بدون دلیل و مدارک کافی چنین مسئله‌ی مهمی را مطرح نکرده است.

سال ۹۸ شینگن گرفته بود

با توجه به خبرهایی که تا حالا منتشر هم شده فرضیه‌ی فرار قاضی منصوری یک ماه قبل از برگزاری دادگاه طبری منتفی است، چون با توجه به عکس منتشر شده از ویزای جناب منصوری می‌شود پی برد ایشان در همان سال ۹۸ که هیچگونه پرونده‌ی قضایی نداشت ویزای شینگن گرفته بود و برای درمان به اروپا رفته بود.

از طرفی می‌بینیم عکس‌های سفارت رفتن ایشان منتشر شده، پس اینکه بگوییم او را بازداشت کرده بودند و قصد برگشت به کشور را نداشته هم منتفی است، چون باتوجه  به مدارک و صدای منتشر شده از شخص ایشان که می‌گوید من دو شب در سفارت بودم و دیشب کسالت داشتم و به همراه راننده‌ی سفارت من را به بیمارستان منتقل کردند و آنجا پلیس محلی من را دستگیر و تحویل پلیس اینترپل می‌دهد که از قبل هماهنگ شده بوده و می‌گویند ما می‌خواهیم شما را به کشور برگردانیم، پس مشخص است که ایشان تا آخرین لحظه قصد برگشت به کشور و حضور در دادگاه را داشت.

چند فرضیه

اما نکته‌ی مهم اینجاست که چرا فیلم دوربین‌های هتل را ارائه نمی‌دهند تا همه چیز مشخص شود؟ چون الان چند فرضیه است، اول اینکه نمی‌خواهند قاتل مشخص شود تا هم این قتل را خودکشی اعلام کنند و هم دیگر کسی دنبال قاتل نباشد و ترس لو رفتن قاتل برای باند و صاحب باند از بین برود.

قتل جایی خارج از هتل؟

فرضیه دوم که احتمالش بالاتر است این است که اصلا قتل جای دیگری صورت گرفته برای همین عکسی از جنازه منتشر نمی‌کنند و فیلم‌های دوربین هتل را رسانه‌ای نمی‌کنند، احتمال این وجود دارد آقای منصوری در روزی که اعلام کردند مرده توسط باندی ربوده شده و بعد در جای دیگری او را شهید کرده‌اند.

البته ما به شهادت ایشان شکی نداریم چه ایشان توسط سرویس‌های جاسوسی به قتل رسیده، چه توسط باندی داخلی.

رفتار مشکوک دولت رومانی

مردم تا الان هم متوجه شده‌اند که رفتار دولت رومانی مشکوک است؛ از طرفی نه اطلاعاتی در مورد قتل می‌دهد، نه فیلم دوربین‌های مدار بسته را می‌دهد و نه اجازه‌ی مصاحبه‌ی خبرگزاری‌ها با رئیس هتل و پلیس را می‌دهد. از طرفی اعلام شده بود جنازه قاضی منصوری به همراه شرح کالبدشکافی و مدارک و گزارشات پلیس و وسائل شخصی ایشان به همراه دست نوشته‌هایی که در کیفشان بوده به قاضی پرونده در دادستانی رومانی داده شده که فقط آنها را به خانواده‌ی مقتول می‌دهیم یا اگر سفارت می‌خواهد اقدام کند باید وکالت استرداد و وکالتی بابت اخذ پرونده و مدارک داشته باشد، حال بدون اطلاع قبلی با خانواده‌اش به یکباره آن هم از طریق رسانه ما متوجه شدیم جنازه‌ی ایشان به همراه ۲۹ صفحه گزارش به کشور منتقل شده. چرا؟

۲۹ صفحه گزارش همراه جنازه

قطعا دولت رومانی و افرادی در پشت ماجرا هستند که نمی‌خواهند ما به رومانی برویم و به اطلاعات دادستانی رومانی و گزارش‌های پلیس دسترسی پیدا کنیم. قطعا در روزهای آینده زوایای جدیدی از این ماجرا را اعلام خواهیم کرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام..اولا تطهیرسازی نکنید،،،ایشون که در هیچ دادگاهی محاکمه نشده که او را مطهر و خالی از جرم می دانید ،،ثانیا قطعا این سرنوشت همه کسانی است که با بیعدالتی در مسند عدالت و دادخواهی مینشینند، ،،و باید دید نفر بعدی کیست

  2. اگر به قوه قضائیه کشور اطمینان داشته باشیم، طی دادگاه طبری، بوضوح اعلام شد که حداقل یک مورد رشوه ، قاضی منصوری دریافت نموده است درثانی، ایشان بعنوان یک کارمند ارشد که در کشور خدمت نموده و بازنشسته شده بود، فکر میکنید هزینه یک شب اقامت در همان هتلی که به قتل رسید چقدر است که ایشان چندین هفته متمادی در رومانی و کلاً خارج از کشور هزینه کرده است…، حدود هزینه های ایشان بصورت حداقل ، خود رقمی است که یک بازنشسته توان تحمل و پرداخت آنرا قاعدتاً ندارد..، از همه اینها گذشته مقام والای شهدا برای تمام ایرانیان در جایگاهی فوق العاده با ارزش و بی بدیل قرار دارد و دور از انصاف است که شخصی مثل قاضی منصوری را شهید بنامیم..! شهید چه راهی و شهید چه هدفی…!؟

    1. شهادت ایشان از سنخ همان شهادتی است که حضرت مولانا در داستان کنیزک و خر و خاتون نقل می کند:
      مرگ بد با صد فضاحت ای پدر
      تو شهیدی دیده ای از…….

  3. لعنت بر هر چی شهید مثل اون.کدوم بیشرفی بهش میگه شهید.
    پدر سوخته چرا رفته خارج کشور.اگه قوانین و احکام خودش میدونه و چرا ایران نموند.این افراد شاید بیشتر افراد به فکر زندگی دومی در خارج هستن.خائنین به مملکت و مردم همینا هستم.هر کی به این شکل میره خارج باید به درک واصل بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا