خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و مس رفسنجان 9 دی 1401

پخش زنده استقلال و مس رفسنجان 9 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های استقلال تهران و مس رفسنجان امروز و از ساعت 15:00 در ورزشگاه بزرگ آزادی در چارچوب هفته چهارهم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و مس رفسنجان 9 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و مس رفسنجان 9 دی 1401

پخش زنده استقلال و مس رفسنجان 9 دی 1401

استقلال که با ساپینتو به مرور روند خوبی به خود گرفته حتی در دربی هفته گذشته در آستانه پیروزی بر رقیب سنتی خود پرسپولیس پرستاره بود. آن‌ها اما نهایتا به تساوی رضایت دادند ولی حداقل حالا با پرسپولیس هم امتیاز هستند.

استقلال حالا با 26 امتیاز در رده دوم است و مس رفسنجان 18 امتیاز در رده ششم. مس رفسنجان در دو فصل اخیر لیگ عملکرد بسیار خوبی داشته و محمد ربیعی نشان داده که از مربیان خوب و باکیفیت لیگ برتر است.

استقلال در 5 بازی آخر خود 3 برد برابر صنعت نفت، نساجی و هوادار و دو تساوی با پرسپولیس و آلومینیوم کسب کرده است. مس رفسنجان هم در 5 بازی آخر خود 3 تساوی بدون گل برابر ملوان، سپاهان و نفت مسجد سلیمان، یک شکست برابر پرسپولیس و 1 برد برابر مس کرمان کسب کرده است.

گفتنی از که در چهار تقابل دو تیم در سالیان اخیر، سه بار استقلال پیروز شده و 1 بازی به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و مس رفسنجان 9 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا