خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح واعظی درباره‌ی برگزاری کنکور

«محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: قرار است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، کنکور امسال در چهار روز برگزار شود. تمام مراکز برگزاری ضد عفونی می‌شود و فاصله شرکت‌کنندگان از یک متر و بیست سانت بیشتر خواهد بود.

به گزارش فارس، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات دولت در زمینه کنترل قیمت اجاره بها،  گفت: ما دو اقدام کردیم، اولین  اقدام اولین بود که در جلسه ستاد ملی کرونا وزارت راه بررسی‌هایی کرد و پیشنهاداتی آورد.

واعظی در مورد این پیشنهاد اشاره کرد: برای شهر تهران افزایش نرخ اجاره بها بیشتر از ۲۵ درصد نمی‌تواند باشد معنی آن این نیست که حتماً باید ۲۵ درصد باشد یعنی باید زیر ۲۵ درصد باشد برای کلان‌شهرها تا ۲۰ درصد و برای شهرهای دیگر ۱۵ درصد می‌تواند افزایش یابد که تصویب شد و به قوه قضائیه و همه بخش‌ها ابلاغ شد و می‌توانست یک آرامش به وجود آورد.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: در این افزایش (نرخ اجاره بها) ممکن است در شرایطی که الان کرونا است برخی از مردم نیازمند باشند به همین دلیل دولت ۲۰ هزار میلیارد تومان برای بانک های مختلف با بهره پائین ۱۳ اختصاص داد.

واعظی در مورد ابهام شرعی وام ودیعه مسکن گفت: در بانک مرکزی شورای فقهی داریم و آنچه شورای فقهی تصمیم می‌گیرد و اجرا می‌کند آن چیزی است که ما هم اعتقاد داریم.

وی بیان داشت: قرار است با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، کنکور امسال در چهار روز برگزار شود. تمام مراکز برگزاری ضد عفونی می‌شود و فاصله شرکت‌کنندگان از یک متر و بیست سانت بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا