خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراضات ضد ترامپ این بار در آریزونا

در ادامه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، واکنش ها به مواضع دونالد ترامپ هم ادامه دارد و این بار ایالت آریزونا شاهد اعتراضات مخالفان نامزد پیشتاز جمهوریخواه بوده است.

به گزارش فارس، معترضان به مواضع نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات 2016، این بار در حومه شهر «فونیکس» در ایالت آریزونا تجمع کردند.

مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با سفرهای مکرر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به اقصی نقاط این کشور ادامه دارد و نامزدها برای کسب حمایت های بیشتر به مناطق مختلف می روند.

بر همین اساس «دونالد ترامپ» نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات 2016 به ایالت آریزونا رفت و در جمع حامیانش حضور یافت.

اما مخالفان مواضع جنجالی نامزد پیشتاز جمهوریخواه هم بیکار ننشسته و در نزدیکی تجمع حامیان دونالد ترامپ، تظاهرات و اعتراضات خود را برپا کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، مخالفان و معترضان یک بزرگراه اصلی در حومه شهر «فونیکس» که ترامپ در آن تجمع انتخاباتی برگزار کرد را بستند.

این اقدام در حالی صورت گرفت که چندی پیش در تجمع شیکاگو بین حامیان و مخالفان دونالد ترامپ درگیری و ضد و خورد شدید صورت گرفت تا جایی که نامزد جنجالی انتخابات آمریکا سخنرانی خود در این تجمع را لغو کرد.

بستن بزرگراه در حومه شهر فونیکس البته با واکنش نیروهای پلیس آمریکا مواجه شد و آنها در نهایت بزرگراه را باز کرده و معترضان را متفرق کردند.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا