خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«جدیدالاصلاحات»، آسیب شناس اصلاحات شد!

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سوال که از چه زمانی جریان اصلاحات دچار آسیب‌ شد گفت: آسیب‌های جدی به جریان اصلاحات هم با «تندروی» و هم با «بدگویی» از اواسط دوران ۸ساله اصلاحات شروع شد.
به گزارش انصاف نیوز، سیدمحمدصادق خرازی در گفتگو با خبرگزاری مهر که سال گذشته از قالیباف حمایت می کرد، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مشکلی در رابطه میان اصلاح‌طلبان با نظام وجود دارد که حزب ندای ایرانیان می‌خواهد به ترمیم این رابطه اقدام کند؟ اظهار کرد: هرکسی یک تفسیری از این موضوع دارد اما تلاش ما بر این است که بتوانیم ارتباط بین نظام و اصلاحات را روز به روز بیشتر کنیم.
وی با بیان اینکه ما معتقدیم نظام جمهوری اسلامی نظامی مردمی و اصلاحات هم مردمی است تاکید کرد: اصلاحات و آزادی در ذیل نظام و انقلاب متولد شده است و همزاد انقلاب محسوب می‌شود که باید با توجه به این موضوع و تلاش جمعی، مشکلات و مسائل موجود را حل و فصل کرد.
خرازی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی جریان اصلاحات دچار آسیب‌های متعدد شد؟ گفت: آسیب‌های جدی به جریان اصلاحات هم با «تندروی» و هم با «بدگویی» از اواسط دوران هشت ساله اصلاحات شروع شد.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: می‌توان برای آسیب‌های وارده به جریان اصلاحات عطف تاریخی در نظر گرفت اما به هر صورت این جریان تا به امروز ادامه پیدا کرده است.
این اظهارات در حالی است که تعدادی از اعضای این حزب تازه تشکیل شده پس از انتخابات سال 88 بازداشت، محاکمه و زندانی شدند. چند ماه پیش نیز پس از صدور مجوز این حزب، دو عضو اصلی آن بازداشت شده و تاکنون آزاد نشده اند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا