خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منصوری زنده است یا …

احسان گل محمدی مدیر مسئول پایگاه خبری صبح شد، در یادداشتی برای انصاف نیوز نوشت: چند روزی است که سلسله مصاحبه‌هایی تحت عنوان «از بستگان غلامرضا منصوری» در رسانه‌ها منتشر می‌شود

در هیچ‌یک از این مصاحبه‌ها نامی از این فرد یا افراد منتشر نشده است؛ اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد این فرد[ یا شاید افراد] ارتباط نزدیکی در دوران پر حاشیه او با منصوری داشته است؛ چراکه فیلمی از او در اختیار رسانه‌ها قرار داده که براساس آنچه ادعا شده در حال مراجعت به سفارت ایران در رومانی است.

اما این گفته‌ها ابهامات ماجرا را بیشتر از پیش کرده است.

این فرد در مصاحبه‌ای می‌گوید «قاضی منصوری سریعاً روزنامه نگارانی که به نظام و انقلاب توهین کرده بودند را در یک روز بازداشت کرد»

او همچنین در مورد محاکمه منصوری در خارج از کشور به خاطر احکام از این دست سخن گفته و احتمال می‌دهد در صورت محاکمه به ۱۰ الی ۱۵ سال حبس محکوم شود.

تناقض از اینجای ماجرا آغاز می‌شود که با این وجود و احتمال محاکمه، این فرد ادعا می کند بعد از جلسه با دادستان رومانی، به او پیشنهاد دادند اگر پناهندگی بخواهد، به او پناهندگی با بهترین شرایط اعطا خواهد شد.

سوال اول: چرا کشوری در اتحادیه اروپا به فردی که به قول بستگانش امکان محاکمه‌اش توسط سازمان‌های حقوق بشری وجود دارد پناهندگی بدهد آن هم با بهترین شرایط!

این فرد همچنین ادعا می‌کند که منصوری در تماس‌های آخرش مکرر به ایران اعلام می‌کرد امنیت جانی ندارد

سوال دوم: چرا منصوری به این نتیجه رسیده بود که امنیت جانی ندارد؟ این فرد که این ادعا را مطرح می‌کند و از تماس‌های مکرر او می‌گوید چرا از تهدیدها سخن گفته؟ و چرا با وجود انتشار فایل‌های صوتی متعدد و انتساب آن به منصوری، هیچ فایل صوتی‌ای از منصوری در حال مکالمه با ایران منتشر نشده است؟

سوال سوم: مطرح شدن این ادعا و تماس مکرر به معنای این است که منصوری تهدید جانی را برای خود جدی می‌دانسته؛ با این وجود چرا فیلمی منتشر نکرده و از این تهدید سخن نگفته؟ در صورت انتشار این فیلم قطعا اتفاقات جور دیگر رقم می‌خورد و حفاظت‌ها[ از جانب ایران و یا از طرف رومانی] قطعا تشدید می‌شد.

سوال چهارم: فردی که به این میزان به او نزدیک بوده که از او فیلم گرفته دقیقا در زمان قتل کجاست؟ چگونه است ارتباط این فرد دقیقا در لحظه حادثه قطع می‌شود؟ چراکه یا این فرد در همه ی لحظات در کنار او بوده پس در لحظه آخر هم باید اونجا بوده باشد؛ اگر اونجا بوده پس چرا افرادی که منصوری را به قتل رساندند تنها شاهد ماجرا نیز نکشتند؟

اگر هم این فرد آنجا نبوده باید از او پرسید دقیقا چرا در لحظه آخر منصوری را تنها گذاشته است.

در فایل صوتی دیگری از قتل منصوری به عنوان نقشه‌ای از پیش تعیین شده یاد شده؛ اگر نقشه‌ از پیش تعیین شده بوده چرا قاتلین این فرد را که به این میزان به او نزدیک بوده را به قتل نرساندند تا نتواند از این نقشه سخن بگوید! یعنی به این شدت قتل او برنامه ریزی شده بود و از حضور این فیلمبردار و فایل‌های صوتی بی اطلاع بودند؟

و…….

ابهامات این ماجرا روز به روز بیشتر می‌شود
به نظر دو نکته قابل بررسی است:
اول اینکه این فرد اگر در قتل دست نداشته باشد قطعا با قاتلین ارتباط داشته که به قول امنیتی ها پاکسازی نشده است!

دوم اینکه منصوری زنده است و تمامی این داستان سرایی ها برای زدن حکم تایید در مورد فوت او مطرح می‌شود.

توضیحات و ابهامات جدید یکی از بستگان قاضی منصوری [+فیلم]

یکی از بستگان قاضی منصوری از ابهامات ماجرا می‌گوید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا