خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری هفت اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار

سرهنگ صادقی، رئیس پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: با اجرای طرح ضربتی برخورد با هنجارشکنان، ۷ نفر از اراذل و اوباش معروف و سابقه دار شرق استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا سرهنگ داریوش صادقی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عومی شرق استان تهران در راستای تأمین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان، طرح‌های مقابله‌ای با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: پلیس با تشدید کنترل بر رفتار افرادی که قصد دارند با قدرت کاذب و پوشالی خود، نظم عمومی را بر هم زنند برخورد کرده و شناسایی و دستگیری آنان را در اولویت خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: به شهروندان قول می‌دهیم که هیمنه و قدرت کاذب اراذل و اوباش را در هم شکسته و در برخورد با آنان، کوچکترین اغماضی نخواهیم داشت.

صادقی گفت: تمامی اوباش به نام و نوچه‌های آنان در سطح شرق استان تهران به ویژه کسانی که از زندان آزاد شده‌اند، در کنترل پلیس بوده و تمام تردد و فعالیت‌های آنان به طور نامحسوس و غیرمستقیم کنترل می‌شود و در صورت ارتکاب کوچکترین تخلف و جرم، بلافاصله دستگیر و تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت شرق استان تهران اظهار کرد: درراستای اجرای طرح ضربتی تشدید برخورد با هنجارشکنان عمومی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت با انجام اقدامات فنی، در چندین عملیات منسجم و غافلگیرانه موفق به دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش معروف و سابقه‌دار ورامین شدند که این امر نقش به سزایی در افزایش احساس امنیت در جامعه دارد.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا