خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با توجه به منویات رهبری عزاداری نباید تعطیل شود»

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی خود را سرباز ولایت می داند و تمام برنامه های خود را نیز براساس فرامین و منویات مقام عظمای ولایت تنظیم می کند، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  عزاداری برای امام حسین (ع) نباید تعطیل شود، در این خصوص نیروی انتظامی برنامه ریزی خوبی کرده و  برای اجرای برنامه ها در تمام استان ها از آمادگی کامل برخوردار است.

به گزارش سایت پلیس،، سردار قاسم رضایی در دیدار با آیت الله “سید یوسف طباطبایی” نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، اظهارداشت: امروز نیروی انتظامی مورد وثوق مقام معظم رهبری بوده و بارها ایشان از این نیرو تقدیر کردند و لقب مجاهد فی سبیل الله را به این نیرو دادند و این کلمه مقدس را در مورد سازمان ناجا به کار بردند.

وی، نیروی انتظامی را از مردم، برای آنها و در خدمت جامعه دانست و گفت: امروز بزرگترین افتخار مجموعه فرماندهان و کارکنان ناجا، پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است.

سردار رضایی، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در مقابله با ناهنجاری های مختلف میدان دار است و در حوزه قاچاق کالا نیز با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی و کوتاه کردن دست دانه درشت ها در راستای تحقق شعار جهش تولید نقش آفرینی می کند.

ناجا در موضوع امنیت اخلاقی تنهاست

طرح امنیت دریا در دستور کار

این مقام ارشد انتظامی اذعان کرد: در موضوع امنیت اخلاقی که دغدغه علما و مردم متدین است این نیرو واقعاً تنهاست و مجبور شده خودش به تنهایی کارهای ایجابی را انجام دهد در حالی که وظیفه این نیرو انجام این کار نیست.

وی افزود: در حوزه دریا هم با توجه به اینکه برخی از مردم تحت تاثیر شبکه های اجتماعی و کانال های ماهواره ای اقدام به هنجارشکنی در این مناطق می کنند طرحی به نام طرح امنیت دریا را در دستور کار قرار دادیم که در آن جا هم علی رغم اینکه مصوب شد تا دیگر دستگاه ها هم به میدان بیایند، باز می بینیم به غیر از بسیج و نیروهای داوطلب کسی با  نیروی انتظامی همراهی نمی کند.

رفع دغدغه های مردم، اولویت اصلی نیروی انتظامی

سردار رضایی، اولویت برنامه های ناجا را دغدغه های مردم عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مردم سرقت است؛ در حوزه سرقت منزل و مغازه هرچند که 90 درصد آنها با تلاش های پلیس کشف می شوند اما میزان بالای وقوع این نوع سرقت ها نشان می دهد که در این حوزه با خلاء های قانونی و مدیریتی مواجه هستیم.

لزوم پیوست امنیتی در ساخت وساز ها و صنعت خودرو

جانشین فرمانده ناجا بر لزوم پیوست امنیتی در ساخت و سازها تاکید و تصریح کرد: اگر به مسکن یا مغازه ای که در ساخت آن پیوست امنیتی رعایت نشده باشد پروانه ساخت ندهند قطعاً آمار وقوع سرقت ها پایین می آید؛ کار نیروی انتظامی، دستگاه قضائی و سازمان زندان ها کم می شود و از آن سو دغدغه مردم در این حوزه هم از بین رفته و احساس امنیت در جامعه بالا می رود.

وی بیشترین میزان وقوع سرقت خودرو را مربوط به خودروهای ساخت داخل عنوان کرد و گفت: مقدمات تهیه پیوست امنیتی در صنعت خودرو به پیشنهاد ناجا در شورای امنیت کشور مطرح و مورد استقبال مسئولان قرار گرفته و پلیس به دنبال ملزم کردن خودروسازان به رعایت پیوست امنیتی در تولید خودرو است.

آمادگی کامل پلیس در ماه محرم

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را سرباز ولایت می داند و تمام برنامه های خود را نیز براساس فرامین و منویات مقام عظمای ولایت تنظیم می کند، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه  عزاداری برای امام حسین (ع) نباید تعطیل شود، در این خصوص نیروی انتظامی برنامه ریزی خوبی کرده و  برای اجرای برنامه ها در تمام استان ها از آمادگی کامل برخوردار است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا