خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه‌ی خانواده قاضی منصوری درباره‌ی گزارش بی‌بی‌سی

برادر، خواهران و همسر قاضی غلامرضا منصوری در اطلاعیه‌ای ضمن انتقاد به گزارش اخیر بی‌بی‌سی فارسی و طرح پرسش‌هایی درباره‌ی آن، گفته‌اند که به رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده اعتماد دارند.

متن این اطلاعیه که از سوی یکی از بستگان قاضی منصوری در اختیار انصاف نیوز قرار گرفته است در پی می‌آید:

(وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ)

چند شب گذشته بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی گزارشی جهت دار، ابهام آفرین، مغرضانه و پرشائبه در رابطه با قتل حجت الاسلام منصوری منتشر کرد. به‌عنوان خانواده ایشان با محکوم کردن شدید این گزارش اعتراض خود را به تقطیع فایل صوتی منسوب به ایشان را اعلام می‌کنیم.

آنچه در این گزارش تلاش شده است از فردی به عنوان دوست نزدیک وی نام برده شود، و یا نظام مقدس اسلامی را زیر سؤال ببرند و شک و شبهه در ارتباط با ارکان نظام اسلامی مطرح کنند، تماماً مورد اعتراض و انزجار ما بوده زیرا آن عزیز مکرر، مراتب وفاداری خودش را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و آرمان شهیدان اعلام داشته و توطئه و ترفند دعوت به پناهندگی آنها را نیز قاطعانه رد کرده و شجاعانه مراتب آمادگی خودش را برای حضور در دادگاه نظام قضایی ایران اعلام کرده است.

جای این سؤال است که بنگاه سخن پراکنی بی بی سی چگونه جریان بیماری ایشان را که مدتها در بیمارستان‌های اروپا بستری بوده نادیده گرفته‌اند؟ و چگونه از وضعیت غیرشفاف، غیر پاسخگو، پر ابهام و شبهه آفرین مقامات پلیسی و قضایی رومانی در حفظ جان عزیزمان به راحتی گذشته‌اند؟ و چرا با تقطیع و نقض حریم خصوصی و جاسوسی از او این گزارش مغرضانه را منتشر کرده‌اند؟ اینجانبان به‌عنوان خانواده آن عزیز و به توصیه‌های مادام العمر وی، مراتب اعتقاد جازم خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و همچنین اعتماد به شخص ریاست محترم قوه قضائیه اعلام و معتقدیم این سیستم، توانایی رسیدگی عادلانه و بیطرفانه را برای شناسایی عاملان ترور و قتل وی دارد و به زودی این عوامل شناسایی و به سزای اعمال ننگین خودشان خواهند رسید تا سیه روی شوند هر که در او غش باشد.

خانواده قاضی منصوری

برادر، خواهران و همسر داغدیده

منصوری زنده است یا …

توضیحات و ابهامات جدید یکی از بستگان قاضی منصوری [+فیلم]

یکی از بستگان قاضی منصوری از ابهامات ماجرا می‌گوید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا