خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس: دولت قدرت خرید مردم برای لوازم خانگی را افزایش دهد

اصفهان – نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: بهترین راه رونق در بازار لوازم خانگی افزایش قدرت خرید مردم توسط دولت است.


حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی از مشکلات تولیدکنندگان لوازم خانگی با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و احتمال تعدیل نیرو در برخی از شرکت‌ها اظهار داشت: باید در این زمینه توان خرید مردم را بالا ببریم، مردم نیاز به لوازم خانگی دارند اما بخشی از جامعه توان خرید ندارند و باید تدابیری اتخاذ شود که توان خرید بالا برود.

وی ادامه داد: خیلی از خانواده‌ها برای تهیه جهیزیه و یا برای بروزرسانی لوازم خانگی نیاز به خرید دارند و با افزایش قدرت خرید این بازار رونق خواهد گرفت.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات ما از دولت مطابق با شعار سال و دستور رهبر معظم انقلاب، مهار تورم و رونق اقتصادی است، ابراز داشت: از دولت انتظار است که ضمن کنترل و مهار تورم به رشد اقتصادی هم توجه داشته باشد تا هم رشد تولید را داشته باشیم و هم تورم مهار شود.

قانون بودجه اجرایی شود

وی با بیان اینکه پیشنهاد ما برای افزایش قدرت خرید مردم به دولت اجرای قانون بودجه است، تاکید کرد: در این قانون به دولت این اختیار داده شده است که خرید کالاهای اساسی توسط مردم به صورت کالابرگ الکترونیکی صورت گیرد که این امر از افزایش قیمت جلوگیری می‌کند و باعث بالارفتن میزان خرید توسط مردم می‌شود.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: اصلاح مبلغ پرداختی به بازنشستگان تأمین اجتماعی، لشکری و کشوری نیز برای افزایش قدرت خرید امری ضروری است.

وی گفت: تولیدکنندگان نیز باید یارانه‌ای که بابت برق و آب و گاز دریافت می‌کنند را در تولید ببینند و نسبت به ایجاد فضای رقابتی در بازار اقدام کنند تا شاهد مهار تورم باشیم و اشتغال زایی در این صنعت افزایش یابد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا