خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز سکه، طلا و دلار

ایسنا نوشت: جدیدترین خبرها از بازار سکه، طلا و ارز از ثبات نسبی قیمت‌ها نسبت به روزهای گذشته حکایت می‌کنند.

براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (پنج‌شنبه) به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۸۳ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۹۵۰ دلار رسیده است.

دلار چند؟

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید دلار و یورو ثابت مانده اما نرخ فروش این دو نوع ارز ۳۰۰ تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و هر یورو را معادل ۲۰ هزار و ۸۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید دلار در مقایسه با دیروز ثابت ماند اما نرخ فروش آن ۳۰۰ تومان افزایش یافت‌.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید یورو هم مانند دلار نسبت به روز گذشته تغییری نکرده اما نرخ فروش این نوع ارز هم معادل ۳۰۰ تومان با افزایش قیمت مواجه شده است.

علاوه بر این، بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان می‌خرند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا