خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دستگیری روح الله زم کمر آمریکا را شکست»

خطیب نماز جمعه بجنورد گفت: دو حادثه کمر آمریکایی ها را شکست که یکی از آن ها انهدام پهپاد آمریکایی و دیگری دستگیری روح الله زم بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه، با اشاره به اینکه اربعین حسینی در مکتب اسلام جایگاه ویژه ای دارد، افزود: تاکنون برای هیچ کسی به جزء امام حسین(ع) آنقدر مراسم اربعین گرفته نشده است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) دین اسلام را بیمه کرد و اسلام ناب را در ریل خودش قرار داد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین مقدمه ظهور امام زمان(عج) است، اظهار کرد: در حقیقت اربعین امام حسین(ع) مرزها را درنوردیده است.

یعقوبی در ادامه با اشاره به روز انجمن اولیا و مربیان در هفته گذشته بیان کرد: بهترین و اثرپذیرترین تربیت در سنین کودکی و نوجوانی است چراکه اگر افراد بزرگ شدند، حرف شنوی زیادی نخواهند داشت.

وی با تاکید بر اینکه اولیا و مربیان هرچه در توان دارند در دوران پیش دبستانی، دبستان و متوسطه اول به مرحله اجرا در بیاورند، تصریح کرد: امروز فضای مجازی آدرس اشتباه به بچه ها می دهد و اگر مدیریت نشود، فضای مجازی برای بچه ها تبدیل به دوزخ خواهد شد.

وی به دستگیری روح الله زم سرکرده کانال انحرافی و استعماری آمدنیوز نیز اشاره کرد و گفت: پروژه دستگیری روح الله زم کمتر از پروژه انهدام پهپاد آمریکایی توسط ایران نبود.

خطیب نماز جمعه بجنورد تاکید کرد: دو حادثه کمر آمریکایی ها را شکست که یکی از آن ها انهدام پهپاد آمریکایی و دیگری دستگیری روح الله زم بود.

وی در ادامه در ارتباط با نابینایان نیز اظهار کرد: بسیاری از افراد نابینا دارای استعدادهای فراوان و مدارک تحصیلی بالایی هستند اما تعداد زیادی از آن ها بیکار هستند.

وی اظهار کرد: مسئولان متولی نابینایان را دریابند و برای اشتغال آن ها اهتمام بورزند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا