خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رهبری در آبان۹۸ بزرگ‌ترین فداکاری را انجام دادند»

سردار غیب‌پرور، جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با بیان اینکه با بصیرت رهبری انقلاب فتنه آبان امسال ظرف ۴۸ ساعت جمع شد، گفت: در آن زمان ایشان بزرگ‌ترین فداکاری را انجام دادند و به میدان آمدند و باعث شدند که جلوی فتنه‌ها گرفته شود.

به گزارش ایسنا سردار غلامحسین غیب پرور ظهر امروز در آیین بزرگداشت ۹ دی در مصلی گرگان اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی، مردم ایرآن‌همواره تحمیل‌شده و از سوی مستکبران عالم به هیچ پنداشته می‌شدند و به‌حساب نمی‌آمدند. انقلاب اسلامی آمد که استقلال را به مردم ایران برگرداند و موفقیت را به آن‌ها هدیه کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی آمد که به انسان‌های امروز بگوید که شما نوکر نیستید و شما آقا هستید و این آقایی می‌تواند در پناه اسلام و اهل‌بیت میسر شود.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با تأکید بر اینکه راهبرد دشمنان فقط و فقط براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در ابتدای انقلاب، علما و شخصیت‌های بزرگ ما را ترور و هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند. بدانید در ذهن آمریکایی‌ها یک جمله بیشتر نیست و آن‌هم براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

غیب پرور تصریح کرد: کسانی که فکر می‌کنند با آمریکایی‌ها می‌توان مذاکره کرد، در اشتباه کامل هستند چون فلسفه اعتقادی آمریکایی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی تنها این است که جمهوری اسلامی نباشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع تقلب، رمز فتنه‌گری بود، گفت: ما حوادث تیرماه سال ۷۸ را از یاد نخواهیم برد. در آن سال در کوی دانشگاه فتنه درست کردند و آن زمان مردم به میدان آمدند. ۱۰ سال بعد از آن در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، چندین ماه مانده به انتخابات زمزمه تقلب انتخابات از سوی آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و برخی افراد درون کشور مطرح شد.

جانشین فرمانده سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) با اشاره به اینکه فتنه‌گری‌ها در آن زمان تا ۶ ماه ادامه داشت، اظهار کرد: با حماسه ۹ دی مردم، بساط آشوبگران جمع شد. ۹ دی با اراده و خاص شریعت رقم خورد و اگر امام زمان(عج) نمی‌خواست قلب‌های مردم تصرف نمی‌شد و به میدان نمی‌آمدند.

غیب پرور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه بصیرت رهبر معظم انقلاب فتنه آبان امسال ظرف ۴۸ ساعت جمع شد، گفت: در آن زمان ایشان بزرگ‌ترین فداکاری را انجام دادند و به میدان آمدند و باعث شدند که جلوی فتنه‌ها گرفته شود.

وی بیان کرد: رسانه‌های معاند ۴۰ روز تبلیغ کردند که مردم ایران در روز ۵ دی، تجمع کنند، اما استراتژی آن‌ها بازهم دچار شکست شد و دشمن در این فتنه شکست‌خورده، مچاله شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. ادامه ش با مسامحه این بود : فداکاری رو ما کردیم پس ، البته بالاجبار

  1. جناب سردار…فعلا فتنه گران خودی دست بردارنیستند……نمی بینید چه می نویسندوچه نمایش میدهند؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا