خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«درباره‌ی محرومیت شایان مصلح سوء تفاهم شده»

مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان با اشاره به محرومیت شایان مصلح، مدافع این تیم گفت: در این زمینه به نظر من سوء تفاهمی ایجاد شد زیرا در فضای مجازی برای ورزشکاران صفحات زیادی وجود دارد. مصلح صفحه‌ای در توئیتر ندارد و فردی هم که صفحه‌ای را برای مدافع ما در توئیتر ایجاد کرده بود، روز گذشته آن را غیرفعال کرد. مستندات خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ارائه کردیم و امیدواریم درباره مصلح تجدیدنظر کنند. تلاش می‌کنیم وی به بازی با استقلال برسد.

به گزارش فارس سیامک قلیچ‌خانی درباره دلیل غیبت امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال اظهار داشت: وی ساعت یک و نیم شب پس از بازی با صنعت نفت دچار حمله عصبی شد. کارهای پزشکی قلعه‌نویی خیلی خوب انجام شد و پس از سه روز بستری بودن از بیمارستان مرخص شد. قلعه‌نویی در حال حاضر مشکل خاصی ندارد اما پزشکان تاکنون مجوز لازم را برای نشستن روی نیمکت به سرمربی ما نداده‌اند.

مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان افزود: پزشکان تشخیص دادند قلعه‌نویی چند روز دیگر در استراحت مطلق باشد و به همین دلیل در بازی فردا وی را کنار خودمان نداریم. هرچند اسم و تجارب فنی قلعه‌نویی در کنار کادر فنی سپاهان است اما متأسفانه وی در حال حاضر در اصفهان حضور دارد و با تیم به تهران نیامده است. برای قلعه‌نویی آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره نحوه ارتباط قلعه‌نویی با دستیارانش در بازی با استقلال توضیح داد: وی تا حدی به سپاهان تعصب دارد که با وجود تأکید پزشکان به استراحت مطلق و ندیدن دیدار با استقلال، فکر می‌کنم نتوانیم جلوی تصمیمش را بگیریم. قطعاً با توجه به عرق و تعصبی که قلعه‌نویی به تیم دارد نظرات خود را در جریان بازی به کادر فنی سپاهان منتقل می‌کند. امیدوارم وی آرامش و سلامتی خود را در اولویت قرار بدهد و دچار استرس نشود.

قلیچ‌خانی درباره محرومیت شایان مصلح از حضور در این بازی توضیح داد: در این زمینه به نظر من سوء تفاهمی ایجاد شد زیرا در فضای مجازی برای ورزشکاران صفحات زیادی وجود دارد. مصلح صفحه‌ای در توئیتر ندارد و فردی هم که صفحه‌ای را برای مدافع ما در توئیتر ایجاد کرده بود، روز گذشته آن را غیرفعال کرد. مستندات خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق ارائه کردیم و امیدواریم درباره مصلح تجدیدنظر کنند. تلاش می‌کنیم وی به بازی با استقلال برسد.

مطالب مرتبط:

شایان مصلح از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد

ماجرای توهین شایان مصلح به اهل سنت چه بود؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. واقعااااا جای تاسف داره برای بعضی های ک میگن اعراب فلان و فحش ب خلفای راشدین میدین و از این ور عزاداری و سینه زنی و خودزنی دارین عقل دارین و شعور امام علی و خلفای راشدین ابوبکر و عمر و عثمان از یک قوم و قبیله بودن بعد انگار شماهااا از یکی خوشتون بیاد بقیشون رو فحش بدین بعد امام حسین و امام علی و همه ی بزرگانی ک براشون سوگواری و جشن ب پا میکنید اعراب نیستند ک فحششون میدین لطفا برای رضای خدا اگر ب خداوند اعتقاد دارین و اسلام یکم شعورفکری و منطق داشته باشید و اگر اعتقاد ب خداوند ندارین چرا اسلام رو ب تمسخر گرفته اید شتیان مصلح … هست ک داره تفرقه درست میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا