خرید تور تابستان ایران بوم گردی

معمای صدای پدافند تبریز

روز گذشته و همزمان با انتشار خبرها درباره‌ی صدای انفجار در اصفهان خبری درباره‌ی فعالیت پدافند تبریز نیز منتشر شد که با وجود گذشت بیش از ۲۴ ساعت از این رخداد هنوز علت آن اعلام نشده است.

به گزارش انصاف نیوز، بنا بر آنچه به طور رسمی اعلام شده بامداد جمعه سه ریزپرنده در آسمان اصفهان با پدافند مورد هدف قرار گرفته‌اند و صداهای بلند شنیده‌شده در این استان نیز به این دلیل بوده است.

اما آنچه از رخداد بامداد جمعه مبهم باقی مانده شنیده شدن صداهایی در تبریز همزمان با درگیر شدن پدافند اصفهان با ریزپرنده‌هاست. بنا بر آنچه در ساعات اولیه‌ اعلام شد، دلیل شنیده شدن صداهای بلند در تبریز فعال شدن سامانه‌ی پدافندی این شهر بوده است.

با وجود گذشت بیش از ۲۴ ساعت هنوز جزییات آنچه در آسمان تبریز رخ داده منتشر نشده است اما برخی خبرهای غیررسمی حاکی از مقابله‌ی پدافندی با موشک‌های شلیک‌شده از سوی جنگنده‌های اسرائیل بوده است.

بنا بر روایت‌‌های غیررسمی منتشرشده از رخداد بامداد جمعه علاوه بر حمله‌ی ریزپرنده‌ها در اصفهان، جنگنده‌های اسرائیل پس از گذر از آسمان سوریه، از حریم هوایی عراق موشک‌هایی را به سمت ایران شلیک کرده‌اند که احتمالا پدافند تبریز با آن مقابله کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. بزنید بزنید نترسید از اون قصاب ها ضعیف کش .با ی بار حمله اون هم فقط با موشک بالستیک از تمام شهر های موشک تمام فرودگاهی نظامیشان شخم کنید

    4
    3
  2. فقط لطفا به پدافندهای هوایی سپاه گوشزد بشه هواپیمای مسافری رو نزنن و کلی خوانواده رو عزادار نکنن.
    البته ارتش که کارش رو بلد هست.

    4
    5
  3. با تمام انتقادات تندی که گاها به تنفر از رفتارهای نظام منجر میشه دادم،امااااا حاضر نیستم یک سانت از خاک کشورم به دست حمالی به نام اسراییل مورد تجاوز قرار بگیره و از هررررر شخص یا ارگانی که جواب این حیوانات رو میدن هم تقدیر میکنم.هر چند از غزه و لبنان واجب تر مردم نیازمند خودمان هستند که باید مورد حمایت قرار بگیرند اما برای از بین بردن حروم زاده ای مثل اسراییل کمک مختصر به مردم مذکور رو لازم میدونم.

    نظر کاملا شخصی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا