خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در فتنه‌ها دستگاه‌های امنیتی در برابر برخی رسانه‌ها کم آوردند»

امام جمعه موقت ورامین گفت: در فتنه‌های سال ۷۸، ،۸۸، ۹۶ و ۹۸ وقتی دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در برابر برخی از رسانه‌ها کم آوردند، این  حضور به موقع مردم در صحنه بود که توطئه دشمن را خنثی و مشکلات را برطرف کرد، امروز کشور بیش از هر زمان دیگر به اتحاد وهمدلی نیاز دارد تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان تهران در مطلبی به عنوان «پیام جمعه» که به دلیل لغو نماز جمعه و عید قربان در ورامین به دلیل شیوع کرونا ارائه شد ، اظهار کرد: در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هر جا که کشور به حضور مردم نیاز داشت، صاحبان اصلی نظام وارد میدان شده و دفاع جانانه خود را از نظام به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در فتنه‌های سال ۷۸، ،۸۸، ۹۶ و ۹۸ وقتی دستگاه‌های اجرایی و امنیتی در برابر برخی از رسانه‌ها کم آوردند، این  حضور به موقع مردم در صحنه بود که توطئه دشمن را خنثی و مشکلات را برطرف کرد، امروز کشور بیش از هر زمان دیگر به اتحاد وهمدلی نیاز دارد تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

اگر حضور مردم و جسارت شورای هماهنگی تبلیغات در بسیاری برهه ها نبود، سرنوشت انقلاب نامعلوم بود

حجت الاسلام محمودی به دوازده مرداد، سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در پیام خود اشاره کرد و افزود: این نهاد مسوول برگزاری مراسم‌های مذهبی بوده و موجب انسجام و هماهنگی مراسم شده که اگر در بسیاری از برهه‌های حساس حضور مردم در صحنه و جسارت و برنامه ریزی این نهاد نبود، سرنوشت انقلاب نامعلوم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان تهران با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری گفت: شیخ فضل الله قربانی توطئه و فتنه و نفاق شد،همان روش کثیفی که در چهل و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط منافقین کوردل برای غرب‌زدگان و نفوذی‌های استکبار اجرا شده و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را از ملت ما گرفت.

امام جمعه موقت ورامین همچنین در پیام خود، گفت: مردم و مسوولان با اتحاد و همدلی، توطئه دشمنان را خنثی کرده و مسیر را برای پیشرفت کشور هموار می کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا