خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی آیت‌الله نورمفیدی به رییس قوه قضاییه

آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان طی نامه ای به ریاست قوه قضاییه خواستار بررسی تعرض به منابع طبیعی و انسداد گلوگاه های فساد در گلستان شد.

به گزارش ایسنا، متن نامه آیت الله سیدکاظم نورمفیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
حضور جناب حجت الاسلام رئیسی دامت برکاته ریاست محترم قوه قضاییه

بعد السلام والتحیه و تشکر از اقدامات موثر و امید بخش حضرتعالی در مقابله با فساد و تاکید بر لزوم پیشگیری و انسداد گلوگاههای آن به عنوان موثرترین راه فساد ستیزی، همان گونه که مستحضرید هفته گذشته هیئتی از سوی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی و با دستور ویژه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در سفری به استان گلستان مسئله تعرض به منابع طبیعی، جنگل ها، اراضی کشاورزی و مراتع را پیگیری نموده و بررسی هایی در این باره بعمل آوردند.

آنچه در این میان مهم است استمرار این حرکت سازنده، هماهنگی دستگاههای مختلف و اقدام سراسری و البته پیشگیرانه می باشد. بدیهی است در شرایط کنونی حفظ این ثروت های ملی اهمیتی مضاعف یافته و همگان می بایست نسبت به آن حساسیت داشته باشند.

قطعا تحقق یکی از مهم ترین ارکان بیانیه گام دوم انقلاب در گرو مبارزه همه جانبه با فساد در جمیع ابعاد آن است و این مهم جز با عزم ملی، هماهنگی قوای سه گانه، همسویی دستگاههای اجرایی ذی ربط و تمرکز در تصمیم گیری و اجراء و نیز همراهی مردم عزیز و شریف امکان پذیر نیست.

انتظار مردم آگاه و هوشیار استان گلستان و نیز اینجانب از جنابعالی که بحمدالله از تجربه و تدبیر مناسب برخوردارید آن است که با حساسیت و دقت و جدیت نگذارید این مهم به فراموشی سپرده شده و با برخورد با عوامل و علل و اسباب آن و نیزاقدامات پیشگیرانه دیگر شاهد تخریب محیط زیست و منابع طبیعی نباشیم.

دوام توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا