خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تماس مشکوک با انصاف نیوز: تخلیه تلفنی؟

روز چهارشنبه -هشتم مردادماه- حول و حوش 12 ظهر شخصی که خود را از دفتر «دکتر خواجه، رئیس دانشگاه چمران اهواز» معرفی کرد در تماسی با انصاف نیوز اطلاعاتی درمورد برخی اخبار را جویا شد که باتوجه به تشکیک در هویت فرد مذکور و پیگیری‌های بعدی مشخص شد که دکتر خواجه تماسی با انصاف نداشته است.

به گزارش انصاف نیوز، ساعت 12:20 دقیقه‌ی روز چهارشنبه شخصی که خود را از دفتر دکتر خواجه معرفی می‌کرد و بعدا این تماس را به شخصی که خود را «دکتر خواجه» معرفی می‌کرد وصل کرد به کنکاش در برخی اخبار انصاف نیوز پرداختند. دکتر خواجه‌ی قلابی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: «افرادی در دانشگاه ما -مثلا برخی دانشجویان و…- باتوجه به اینکه شما اخبار دانشجویی را بازتاب می‌دهید -مثلا خبری که خانم زهرا منصوری در مورد دانشجویان کار کرده بودند- می‌خواستند با شما ارتباط بگیرند، چارچوب‌های همکاری با شما چیست و چه اصولی برای پوشش اینگونه اخبار دارید؟»

او پس از پاسخ سربالا به این پرسش‌اش سراغ موضوعی دیگر رفته و گفت: «یا مثلا در مورد مصاحبه با اقای نگهدار…»

فرد مزکور پس از شنیدن این پاسخ که «البته آن گفتگو دانشجویی نبود» گفت: «بله، کادر سیاسی‌تان چه اصولی برای این نوع مصاحبه‌ها دارند و آقای امیرحسین جعفریان [فرد مصاحبه کننده با فرخ نگهدار] آیا در تحریریه هستند و چه سمتی دارند؟» خبرنگار مکالمه کننده با این فرد به سوال پاسخ نداده و با گفتن اینکه «این موارد مسائل داخلی تحریریه بوده و امکان پاسخ به آنها وجود ندارد» این فرد را به تماس با سردبیر انصاف نیوز ارجاع داد.

نوبتِ بعدیِ تماسِ دفتر دکتر خواجه‌ی قلابی با انصاف نیوز حول‌حوش ساعت 2 بعد از ظهر همان روز بود که از شماره‌ای خصوصی [پرایوت نامبر] با خط تلفن همراه انصاف تماس گرفته و با سردبیر صحبت کردند. سربیر ضمن اعتراض به تماس از شماره‌ی حصوصی و اینکه اگر دانشگاه هستید و پاسخ می‌خواهید نباید از شماره خصوصی تماس بگیرید از آنها پرسید که آیا اصلا درون ایران هستید یا خارج از کشور؟» این مکالمه به انتها رسید و خبرنگار انصاف نیوز صحت این تماس را از شخص دکتر خواجه -ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز- جویا شده و او ضمن رد هرگونه تماسی با انصاف نیوز خواستار شماره‌ی فرد مذکور و پیگیری ماجرا شد.

شماره‌ی اولیه‌ای که دکتر خواجه‌ی قلابی با آن تماس گرفت شماره‌ای با پیشوند «0937» بود که البته در پیگیری‌های بعدی این شماره اشغال یود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا