خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد برادر قاضی منصوری به گزارش بی‌بی‌سی

برادر قاضی منصوری به انصاف نیوز می‌گوید اخباری که بی‌بی‌سی درباره‌اش منتشر می‌کند را تایید نمی‌کند. جسد غلامرضا منصوری که به صورت مشکوکی در یک هتل در کشور رومانی درگذشته، هفته‌ی پیش به کشور منتقل شده است.

فیلم‌های بی‌بی‌سی را نداریم و ندیدیم

برادر قاضی منصوری درباره‌ی جسد قاضی منصوری می‌گوید: من به همراه خانواده دو بار جنازه را دیده‌ایم اما به لحاظ ظاهری احراز نکردیم، زیرا جنازه شبیه به قاضی منصوری نبود، از خواهرانم و من تست دی‌ان‌ای گرفته‌اند و منتظر جواب هستیم.

وی درباره‌ی محتوای گزارش بی‌بی‌سی از جمله فیلم منتشر شده از قاضی منصوری به انصاف نیوز گفت:

«بنده خبر ندارم چه کسی از او فیلم گرفته و همچنین نمی‌دانم حاج آقا همراهی داشته‌اند یا خیر. در تماس با ما هیچ‌وقت از همراهی صحبت نکرد. تا جایی که اطلاع دارم او تنها بود. دادستان کل کشور نامه‌‌ای نوشته تا از  زمان ورود قاضی منصوری تا وقوع حادثه را بررسی کنند و اعلام کنند؛ چه کسی همراه ایشان بوده و کجاها مستقر شدند.

متاسفانه هیچ وسیله‌ی شخصی از قاضی منصوری به ایران تحویل نداده‌اند و اخبار بی‌بی‌سی، بنگاه تفرقه‌افکنی، تحت عنوان بستگان و دوستان را تایید نمی‌کنیم، هر خبری قاعدتا از سوی خانواده و توسط من که برادر ایشان هستم، منتشر خواهد شد. غیر از این هر خبری مورد تایید ما نیست. نمی‌دانیم ‌استنادهای بی‌بی‌سی چطوری به دست آنها رسیده است. کار آنها به جاسوسی شبیه است، احتمالا آنها در رومانی به وسایل شخصی‌‌ای مثل موبایل حاج آقا دسترسی داشته‌اند. خیلی از این اخبار و فیلم‌هایی که بی‌بی‌سی منتشر می‌کند را ما هم نداریم و ندیدیم. نمی‌دانم بی‌بی‌سی با تلفن قاضی منصوری جاسوسی می‌کنند یا خیر که به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده است. دادگاه به ما هیچ چیزی نداده اما بی‌بی‌سی کپی پاسپورت او را دارد. چطوری به دست آنها رسیده است؟ با جنازه هیچ چیزی از وسایل شخصی و گزارشی ارسال نشده؛ حداقل اینکه چیزی به دست ما نرسیده است».

وی درباره‌ی صدایی که از غلامرضا منصوری در بی‌بی‌سی منتشر شده نیز گفت: نمی‌دانم برادر من با چه کسی صحبت کرده. حداقل می‌دانم با من در این باره حرفی نزده. اینها سوال ما هم هست و خوب است که به آن پاسخ داده شود.


انصاف نیوز ساعاتی پیش از انتشار گزارش بی‌بی‌سی، ادعاهای یکی از بستگان قاضی منصوری را منتشر کرده بود. [لینک]

برادر قاضی منصوری: جنازه را تحویل نگرفتیم

اطلاعیه‌ی خانواده قاضی منصوری درباره‌ی گزارش بی‌بی‌سی

منصوری زنده است یا …

توضیحات و ابهامات جدید یکی از بستگان قاضی منصوری [+فیلم]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا