خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خبرهای ضد و نقیض درباره آرمیتا گراوند

بهار نیوز نوشت: خانواده دختر دانش‌آموزی که صبح دو روز پیش در مسیر مدرسه و در ایستگاه متروی شهدا تهران به گفته مدیرعامل مترو «بیهوش» شد،‌ با تردید از «افت فشار» دخترشان به خبرگزاری دولت (ایرنا) می‌گویند که سر دخترشان به «لبه قطار» خورده و در بیمارستان بستری است. آنها همچنین از مردم می‌خواهند که برای سلامتی او دعا کنند. ایرنا در این مصاحبه، به نقل از والدین او گفته که آنها تصاویر دوربین‌های مترو را دیده‌اند و تایید می‌کنند که حادثه پریروز، یک اتفاق بوده است. مادر او در در بخشی از ویدیو می‌گوید: «گفتن فشارش افتاده یا خورده زمین، سرش خورده به مترو». گفتنی اینکه، آرمیتا گراوند، دختر ۱۶ ساله از دو روز پیش، به حالت کما رفته و [بهار نیوز مدعی است] در بیمارستان فجر نیروی هوایی تهران تحت تدابیر امنیتی بستری می‌باشد. در همین رابطه محسن برهانی (حقوق دادن) در پُستی در ایکس چنین نوشته است:

تابناک در توضیح این ویدیو نوشته است: آرمیتا گراوند دختری که اخیراً تصاویری از او در مترو منتشر شد، همچنان مورد توجه فضای رسانه‌ای است. مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو درباره آنچه رخ داده، گفته بود: «مقارن ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.» به گفته پدر و مادر او، پس از بیهوشی، او به زمین خورده و سرش به زمین خورده است. خانواده او می‌گویند فیلم‌ها را دیده‌اند و عامل دیگری در فیلم‌ها درباره وقوع حادثه ندیدند. پس از این اتفاق، او به بیمارستان منتقل شده و خانواده‌اش از مردم خواسته‌اند برای سلامتی‌اش دعا کنند. توضیحات پدر و مادر آرمیتا، تصاویر مورد اشاره در مترو و توضیحات مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو رو در کنار هم می‌بینید


ایرنا خبرگزاری دولت در این باره نوشت:

 والدین آرمیتا گراوند، دختر نوجوانی که روز یکشنبه در مترو تهران بیهوش شد، تاکید کردند که حاشیه سازان بجای حاشیه سازی برای دخترمان دعا کنند.

درخواست تازه پدر و مادر آرمیتا گراوند از مردم + فیلم

شهین احمدی، مادر آرمیتا گراوند اظهار کرد: همه فیلم‌های مترو را دیدیم، حادثه پیش آمده یک اتفاق بود از مردم می‌خواهیم که برای سلامتی دخترمان دعا کنند.

مادر آرمیتا در خصوص جزییات حادثه برای فرزندش در خط چهار مترو میدان شهدا افزود: دخترم با دوستانش برای رفتن به مدرسه در مترو شهدا قرار گذاشته بود که پس از ورود به ایستگاه قطار، هنگام سوارشدن دچار افت فشار شد و پس از به هم خوردن تعادلش سرش با لبه واگن قطار برخورد می‌کند

وی تاکید کرد: در این شرایط توسط دوستانش به بیرون از واگن قطار منتقل شد و بلافاصله با عوامل اورژانس تماس گرفته و دقایقی بعد آرمیتا به بیمارستان منتقل می‌شود.

احمدی از زحمات کادر درمان برای رسیدگی به وضعیت آرمیتا تشکر کرد و گفت: آنها همکاری خوبی با ما برای درمان دخترم داشته‌اند.

از مردم می‌خواهیم برای شفای دخترم دعا کنند

مادر آرمیتا در مورد موج سواری رسانه‌های معاند و سواستفاده برخی فرصت طلب از حادثه پیش آمده گفت: تصاویر و فیلم‌های مترو را از زمان ورود تا لحظه سوار شدن به قطار را دیدیم لذا ادعاهای مطرح شده توسط آنها (رسانه‌های معاند) صحت ندارد.

پدر آرمیتا هم گفت: دخترم صبح یکشنبه با دو نفر از دوستانش سوار قطار در خط چهار مترو ایستگاه شهدا می‌شوند که ناگهان بخاطر افت فشار بیهوش می‌شود که وی را به بیرون قطار آورده و پس از تماس با اورژانس به بیمارستان منتقل می‌کنند.

احمد گرواند اضافه کرد: همراه با همسرش همه فیلم‌های مترو را بررسی کردیم و برای ما ثابت شده که این رخداد یک حادثه بوده است.

وی با بیان اینکه دخترم بیمار نبود و هیچ دارویی مصرف نمی‌کرد، از مردم درخواست کرد برای بهبود فرزندش دعا کنند.0 seconds of 2 minutes, 27 secondsVolume 90% 

دختر دایی آرمیتا هم در ادامه این گفت وگو اظهار کرد: هر لحظه شاهد حاشیه سازی های عجیب و غریب از سوی برخی افراد و رسانه‌ها هستیم، آنها مطالبی برای ما می‌فرستند که تنها حال خانواده را بد می‌کند.

او گفت: خانواده آرمیتا فیلم‌های دوربین‌های ایستگاه مترو را کامل مشاهده کردند و هیچ چیز غیر عادی در آن ندیدند.

وی تاکید کرد: امیدواریم در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوب در خصوص بهبودی حال آرمیتا باشیم.

ساعت هفت صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ ساله در خط چهار مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.

این فرد در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است.



در برخی شبکه های مجازی مانند ایکس و اینستاگرام برخی کاربران به این موضوع و بعضی از رسانه های خارجی فارسی زبان به این موضوع پرداخته اند

توضیح روزنامه شرق درباره بازداشت مریم لطفی

مریم لطفی، خبرنگار شرق آزاد شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا