خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاکید حزب کارگزاران بر «مشارکت فعال» در انتخابات1400

علی جمالی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مشارکت فعال و ایفای نقش محوری در جبهه اصلاحات، رویکرد حزب در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

جمالی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران به صورت حضوری اظهار کرد: حزب به دلیل کرونا پنج ماه جلسه نداشت و فرصتی مهیا شد که تا جلسه شورای مرکزی با حضور اعضا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

وی ادامه داد: در این جلسه موضوع انتخابات مجلس یازدهم، فضای عمومی کشور و تحولات کشور،وضعیت حزب و همچنین جهت گیری حزب در سال منتهی به انتخابات باشد جمهوری بررسی شد.

وی درباره نوع رویکرد کارگزاران نسبت به انتخابات ۱۴۰۰تصریح کرد: در یک جلسه درباره انتخابات به جمع بندی نمی رسیم و قرار شد جلسات به صورت منظم برگزار شود تا جمع‌بندی نهایی حاصل شود.البته رویکرد حزب،مشارکت فعال در انتخابات است. در انتخابات مجلس یازدهم هم که شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان لیستی ارائه نکرد، کارگزاران با یک لیست وارد انتخابات شد. در انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت مردم و احزاب بیشتر خواهد بود و رویکرد حزب کارگزاران هم ایفای نقش محوری و مهم خود در جریان اصلاحات است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا