خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک بررسی از سه روزنامه اصولگرا

✅امتداد با تیتر امتداد سه روزنامه دلواپس را بررسی می‌کند: قیاس عجیب روزنامه جوان در ماجرای ماست! نوشت:

: روز اول سال باید خدا را شکر گزار باشیم که کیهان دست کم تورم بالا در کشور را قبول کرده است. همین می‌تواند مبنای خوبی برای سالی باشد که قرار است در آن تورم مهار شود. بماند که مرقوم فرموده‌اند تقصیر قبلی‌هاست. حالا ان‌شاءالله دولت و مجلس و بقیه ارکان که همگی انقلابی هستند موفق شوند. ما هم دعایشان می‌کنیم. در سرمقاله امروز کیهان آمده:«برای تحقق شعار و عنوان بسیار مهم امسال یعنی مسئله مهم و ملموس «مهار تورم و رشد تولید» نیز مجلس، دولت، قوه قضائیه و همه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی باید با تمام توان و ظرفیت پای کار بیایند و البته این نکته مهم را در نظر داشته باشند که اگر در سال‌های گذشته آن‌طور که باید به عناوین و شعارهای اقتصادی و خط مشی‌های ترسیم شده در ابتدای هر سال توجه می‌شد، چه بسا مشکلاتی همچون تورم بالا یا موانع رشد تولید بهتر و سریع‌تر پیشگیری یا رفع می‌شد. نگاه فراتر از سال‌ها و شعارها به عناوین در نظر گرفته شده برای سال‌ها، راه تحقق کامل این زنجیره منتهی به پیشرفت و موفقیت است.»

🔹یک سطل ماست بوده دیگر چرا کولی بازی در میاورید؟ اصلا شما که الان شاکی شده‌اید قبلا کجا بودید؟ این چکیده یادداشت روزنامه جوان است که در آن تقی دژاکام نوشته:«همه شما حکایت آن فرد را شنیده‌اید که در مسجد عمل شنیع انجام داده بود و یکی از نمازگزاران از روی تنفر به روی او آب دهان انداخته بود. نیز شنیده‌اید که فرد مرتکب با جوسازی و غوغاسالاری کوشیده بود فضا را به گونه‌ای تغییر دهد که گویی خود هیچ عمل شنیعی مرتکب نشده و این نمازگزار است که حرمت مسجد را رعایت نکرده که در محیط آن آب دهان انداخته است! حالا حکایت آن دو زن است که حکم قطعی شرع و قانون رسمی کشور و عرف حیاورزانه مردم ایران را دریده و با کشف کامل حجاب در انظار عمومی جامعه حاضر شده و یک مرد با حرکتی نابخردانه و نسنجیده آن‌ها را ماستی کرده است.»

🔹حرکتی نابخردانه و نسنجیده! به همین راحتی. تازه دوست عزیز نویسنده شاکی است که چرا صدایتان در آمده:«خنده‌دار و گریه‌دار آنجاست که کسانی که تا دیروز به آنانی که در خیابان‌ها سر مأمور پلیس را بریدند، نیروی انتظامی کشور را آتش زدند، با چاقو و قمه بار‌ها به پیکر و سینه امثال شهید عجمیان زدند و شهید آرمان علی‌وردی را با شنیع‌ترین شیوه شکنجه کردند و به شهادت رساندند، نه تنها کوچک‌ترین و کم‌ترین اعتراضی نکردند که حتی هنوز که هنوز است از عمل تروریستی آنان حمایت می‌کنند، در این ماجرا زبانشان باز شده که‌ای وای! چرا این دو را ماستی کردند! بله این کار ناشایست بود و همان‌طور که گفته شد نخستین کسانی که به این حرکت غلط اعتراض کردند خود بچه‌مسلمان‌های دلسوز بودند، اما شما هم بگویید که چرا در آن ماجرا‌های مورد اشاره خفقان گرفته بودید و لام تا کام حرف نمی‌زدید؟»

🔹اما کشف جدید روزنامه وطن امروز باعث می‌شود یک مقداری شادی و نشاط سر صبحتان تامین شود:«موضوع قابل توجه اینجاست که تورم و گرانی 2 مقوله متفاوت  هستند؛ بخش قابل توجهی از نارضایتی مردم در سال‌های اخیر معطوف به گرانی و گران‌فروشی است که البته خود ریشه در تورم دارد. مسلما در صورتی که دولت بتواند به تورم فائق بیاید فضا برای گرانی و گران‌فروشی نیز محدود می‌شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا