خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جیمی جامپ بازی منچسترسیتی رئال ایرانی بود؟

جیمی جامپ بازی منچسترسیتی رئال ایرانی بود؟ برای جواب این سوال پر حاشیه باید به جزئیات حضور یک جیمی جامپ در بازی دیشب بپردازیم.

به گزارش خبر ورزشی حضور یک جیمی‌ جامپ باعث سوتفاهم در فضای رسانه‌ای فارسی زبان شده است.

دیشب و در حین بازی منچسترسیتی و رئال مادرید یک جیمی‌جامپ در دقایق پایانی بازی باعث ایجاد حاشیه و همپنین توقف در جریان بازی شد.

دیشب در حالی منچستر سیتی با اختلاف یک گل از سد رئال گذشت که فرصت سوزی‌های شاگردان پپ می‌تواند در مادرید گریبان‌گیر این تیم شود.

دیشب و در حین بازی یک جیمی جامپ باعث توقف بازی شد هرچند دوربین‌ها تلاش‌کردند این تماشاگرنما را سانسور کنند اما تصویر او لحظه‌ای در قاب دوربین قرار گرفت و این تصور را ایجاد کرد که جیمی جامپ بازی منچسترسیتی رئال ایرانی بود؟

اما با جستجوی بیشتر متوجه می‌شویم که این جیمی‌ جامپ پرچم کردستان عراق را با خود به همراه داشت و به خاطر شباهت پرچم کشورمان با این پرچم این شائبه بوجود آمد که این جیمی جامپ اهل ایران بوده است.

دیشب رئال مادرید که در دقایق ابتدایی غافلگیر شد و گل دریافت کرد و در طول بازی می‌توانست با اختلاف زیاد شکست بخورد موفق شد تنها با شکستی با اختلاف یک گل منچستر را ترک کند تا به کامبک در مادرید و سانتیاگوبرنابئو امیدوار باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا