خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیغش: علی مطهری بی خاصیت است!

محمود احمدی بیغش نماینده شازند و عضو کمیسیون امنیت ملی در نطق امروزش در مجلس علی مطهری را نماینده بی خاصیت معرفی کرد و گفت: مسلمانان چین هیچ مشکلی با دولت شان ندارند و دادستانی باید به اظهارات مطهری در دفاع از مسلمانان چینی ورود پیدا کند.

گزارش خانه ملت، محمود احمدی بیغش نماینده شازند افزود: اخیرا شاهد برخی موضعگیری‌های نسنجیده و فاقد هرگونه اعتبار و استناد از سوی بعضی از سیاسیون بی‌خاصیت و همیشه طلبکار از جمله فردی که خود سابقه نمایندگی دارد در خصوص مسلمانان منطقه سین کیانگ چین هستیم که تحقیقات نشان می‌دهد نه تنها این اظهارات سخیف و ضد امنیت ملی صحت ندارد بلکه ده‌ها میلیون مسلمان چین با دولت و دولت با مسلمانان مشکلی ندارند و قیاس آن با مسلمانان فلسطین یک فتنه غرب‌گرایانه است و این اظهارات در راستای استمرار خط فکری نفاق‌برانگیز این جریان بی‌خاصیت و پرمدعا برای تحت تاثیر قرار دادن روابط مناسب ایران و چین صورت می‌گیرد.

گفتنی است علی مطهری روز گذشته در توییترش نوشته بود: «مگر مسلمان چینی چه فرقی با مسلمان یمنی یا فلسطینی دارد؟»

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینجانب از منتقدان جدی پنهانکاری وزارت امور خارجه در بعضی از مسائل هستم، اما به هیچ‌وجه اظهارات مداخله‌جویانه جریان انحرافی اصلاحات و رهبران دچار توهم سیاسی این جریان پرهزینه را علیه منافع ملی برنمی‌تابم و از این تریبون از دادستان محترم کل کشور می‌خواهم ملاحظات را کنار گذاشته و با امثال این ذهن‌های بیمار با قاطعیت و شدت برخورد کند.

بیغش پیش از این هم در اظهار نظری جنجالی مدعی شده بود که ایران قرار بوده جزایز جنوب را به چین بفروشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسلمانان اویغور در چین خودشان از دست داعشی هایی که اخیرا در منطقه اویغور دست به ترور و وحشت زده اند شاکی اند اونوقت اصلاحات در ایران برایشان شده دایه دلسوز تر از مادر

    2
    4
  2. خب…گندی زده بود قبلا درباره فروش جزایر جنوب حالا اینجوری جبرانش میکنه…..چه مجلس انقلابی ای…..

    2
    1
  3. خب،وقتی که با دنیا مشکل داریم و کشور کمونیست چین برای غارت منابع کشورمان آستین بالا زده،ما هم که منابعی برای مخارج کشور نداریم،بهترین راه سکوت برای دولتمردان ایران می باشد تا از ظلم به مسلمانان چین که نوعی وحشی گری است چشم پوشی کنند چون مجبور هستند.
    یادتان هست می گفتیم:
    نه شرقی،نه غربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا