خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک امام جمعه: صداوسیما نباید متعلق به گروه خاص باشد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: صداوسیما نباید متعلق به گروه خاصی باشد، بلکه تمام مردم باید با دیدن و شنیدن برنامه های آن احساس رضایت کنند.

به گزارش ایسنا آیت الله مصطفی علما در دیدار با مدیران صداوسیمای مرکز کرمانشاه، اظهار کرد: صدا و سیما رکن است و انصافاً در حوادث سالیان اخیر بسیار خوب درخشیده و این می تواند اعتماد عمومی نسبت به این رسانه گسترده را افزایش دهد و مردم احساس کنند که رسانه متعلق به خودشان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید از برنامه سازان و مسوولین صدا و سیما تقدیر کرد، زیرا در این سالیان در تمامی رخدادها به شکل گسترده در کنار مردم بوده و منویات مردم را مطرح کرده اند.

آیت الله علما تصریح کرد: یکی از کارهای اساسی که صدا و سیما باید انجام دهد، نو آوری، ابتکار در کارها و خلاقیت در برنامه سازی است تا مردم را بیشتر به سوی خود جلب کند.

امام جمعه کرمانشاه اگاهی بخشی گسترده صدا و سیما در موضوع کرونار ا قابل تحسین دانست و خاطر نشان ساخت: در کنار برنامه های خوب و متنوع صدا و سیما  آگاهی بخشی نسبت به موضوع کرونا از اقدامات خوب صدا و سیما است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تربیت جوانان و خانوده ها تأکید کرد: باید موضوع بسیار مهم استحکام خانواده ها و تربیت آنها در دستور کار برنامه سازان صدا و سیما قرار گیرد، زیرا فلسفه رسالت انبیای الهی(ع) همین موضوع بسیار مهم تربیت بوده و این تربیت به واسطه سلایق و تفکرات مختلف انسانها، بسیار مشکل است.

در این مراسم لوح تقدیری از سوی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه اهدا شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا