خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای عجیب پرونده‌ی بمب‌گذاری «حسینیه شهدای شیراز»

فاطمه کریمخان، روزنامه‌نگار، در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

«شما احتمالا یادتان نیست، بمب‌گذاری حسینه شهدا شیراز در زمان خودش، یکی از جدی‌ترین هنرنمایی‌های دولت [احمدی‌نژاد] در زمینه انتشار misinfo و disinfo بود.

حادثه در آستانه سفر مقام رهبری به شیراز رخ داده بود ولی تا چند هفته بعد، وزارت کشور، شورای امنیت، پلیس و استانداری و دیگران زیر بار تروریستی بودن حمله نمی‌رفتند!

می‌گفتند یک ابزار جنگی از نمایشگاه دفاع مقدس که چندی قبل در حسینه برگزار شده بود جا مانده و منفجر شده!

انکار این قدر ادامه پیدا کرد که باعث اعتراض آیت‌الله دستغیب، عضو مجلس خبرگان دوره اول تا سوم شد، سپاه اعلام کرد عملیات خرابکاری بوده، آیت‌الله هاشمی خواهان عذرخواهی رسمی شد، فشارهایی برای عزل یا استعفای استاندار فارس به دلیل دروغگویی ایجاد شد و وزارت اطلاعات مدعی شد دروغگویی برای زمان خریدن و دستگیری عاملان انفجار بوده.

یک ماه بعد قوه قضاییه اعلام کرد ۱۲ نفر در مورد این عملیات بازداشت شدند که قصد بمب‌گذاری در تهران، قم و رشت داشتند. تکاوران انجمن پادشاهی، علاوه بر این که متهم به انفجار حسینیه شیراز هستند، مسئولیت انفجار مرقد امام در ۳۰ خرداد ۸۸ را هم به عهده گرفتند و در پرونده ترور مسعود علی محمدی استاد دانشگاه تهران، از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات ۸۸ هم متهم هستند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. احمدی نژاد !!!؟؟؟
    یعنی شما یک مرده سیاسی رو ول نمی کنید تا اشتباه فاحش انتخاب 94 رو سرپوش بزارید. که هفت ساله مملکت رو رو هوا برده.
    انصاف نیوز سال 1492 جری شمسی : امسال (1492) کشور کسری بودجه نسبت به سال گذشته خواهد داشت کارشناسان علت آن را عملکرد احمدی نژاد در زمان حیاتش در سال 1392 (یکصد سال پیش) می دانند !!!!!.

    1. می گویند دوست داشتن کور و کر می کند. احمدی نژاد مرده سیاسی باشد یا نباشد، جنایت دولتش در تاریخ تا ابد باقی خواهد ماند. حالا انتخاب 94 درست باشد یا درست نباشد.
      وانگهی بفرمایید کدام انتخاب در 94 درست تر بود، و چه کسی اگر انتخاب می شد، وضع الان بهتر بود؟ می شود بفرمایید؟

  2. اولش گفته بودن حادثه تروریستی نیست چون برای عملیات فریب اینو گفته بودن و اینکه اون زمان ها هم کلی عملیات تروریستی خنثی شده بود. ای کاش این اتفاقهای مربوط به حمله تروریستی به حسینیه رهپویان وصال شیراز رو کامل و درست می‌نوشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا