خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ارتباط دستگاه قضایی و سپاه معنوی است»

دادستان قزوین گفت:  ارتباط دستگاه قضایی و مجموعه سپاه خارج از مسائل و موضوعات اداری و سازمانی است و به نوعی بین این دو مجموعه یک ارتباط معنوی برقرار است، از این رو باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا فارغ از مسائل و جنجال‌های سیاسی، حافظ ارزش‌های انقلاب و خون پاک شهدا باشیم.

به گزارش روابط عمومی دادسرای قزوین، محمد قاسمی در دیدار با سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن (ع) قزوین که در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد، گفت: مجموعه سپاه پاسداران یک نهاد کاملاً انقلابی است و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بیان داشتند قوه قضاییه نیز باید صد درصد انقلابی باشد، ازاین‌رو انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن ویژگی و وجه مشترک سپاه و دستگاه قضایی است و از این حیث ما امروز خود را جدا از بسیج و سپاه نمی‌دانیم.

وی افزود: ارتباط دستگاه قضایی و مجموعه سپاه خارج از مسائل و موضوعات اداری و سازمانی است و به نوعی بین این دو مجموعه یک ارتباط معنوی برقرار است، از این رو باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا فارغ از مسائل و جنجال‌های سیاسی، حافظ ارزش‌های انقلاب و خون پاک شهدا باشیم.

دادستان قزوین در ادامه بیان کرد: طی چهل سال گذشته دشمنان جنگ‌ها و توطئه‌های گوناگونی را در عرصه‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش گرفتند و امروزه پس از ناامیدی در تمامی آن توطئه‌های خصمانه، جنگ اقتصادی را آغاز کرده و معیشت مردم را مورد هدف قرار داده‌اند و باید عملکرد و تلاش همه به‌گونه‌ای باشد که از این پیچ تاریخی انقلاب نیز عبور کنیم و قطعاً اگر چنین شود، دشمن دیگر حرفی برای گفتن نداشته و این توطئه آنان نیز خنثی می‌شود.

وی به تبلیغات سوء دشمن علیه دستاوردهای نظام اشاره و تصریح کرد: دشمن سعی دارد با بهره‌گیری از فضای مجازی و تبلیغات گسترده، دستاوردهای نظام را خدشه‌دار و ناکارآمد جلوه دهد و به دنبال ایجاد شکاف بین ارکان نظام است تا از این طریق آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار دهد و با ایجاد تفرقه و نفاق در درون نظام به اهداف شوم خود دست یابد.

این مقام قضایی استان همچنین تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا جامعه از مسائل، موضوعات و جریانات کشور آگاه شود، زیرا عدم اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع مورد سوءاستفاده دشمن قرار می‌گیرد و مسائل مختلف کشور با اهداف شومی که دنبال می‌کنند به اطلاع مردم می‌رسد و موجب یاس و ناامیدی در جامعه می‌شود.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی بر اساس قانون وظایف و تکالیف حساسی را بر عهده دارد و خدمات گسترده‌ای را نیز ارائه می‌دهد و بدون کمک و هم‌افزایی سایر دستگاه‌ها نمی‌تواند به نتایج مورد نظر جامعه و حاکمیت دست یابد و بی‌تردید موفقیت در هر یک از ارکان، موفقیت نظام محسوب می‌شود و باید با هدف اعتلای نظام تلاش و فعالیت کنیم.

قاسمی یادآور شد: یکی از وظایف قانونی قوه قضاییه احیاء حقوق عامه است، اما تحقق این مهم نیازمند مشارکت جمعی است. بحمدالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه یار واقعی دستگاه قضایی در راستای احیاء حقوق عامه است و حضور سپاه در بسیاری از حوزه‌ها به خصوص در بحران‌ها و حوادث گره‌گشای مردم بوده و هست و باروحیه انقلابی و جهادی، فراتر از وظایف خود به میدان آمده و یاری‌رسان مردم و دستگاه‌های دیگر است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امروزه ما به حمایت و کمک سپاه نیاز داریم تا بتوانیم رسالت خود را در حوزه پیشگیری از وقوع جرم، کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی، احیاء حقوق عامه به نحو احسن انجام دهیم و بهترین نیرو برای دستیابی به اهداف موردنظر، همین نیروهای سپاه و بسیج هستند و امیدواریم باهم افزایی و تعامل بیشتر در جهت اهداف عالی نظام و منویات مقام معظم رهبری گام‌هایی استوار برداریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا