خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرچم وارونه ی ایران در شبکه 3

نه ماه پیش وقتی عکس یکی از منسوبان به اصلاحات منتشر شد که پرچمی وارونه بر روی میز کار او بود، باشگاه خبرنگاران صداوسیما آن را در بوق دمید و نوشت: کاربران فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی در ایران واکنش های تندی را نسبت به اقدام فلانی از پرچم وارونه جمهوری اسلامی نشان داده اند.
به گزارش انصاف نیوز، طبق آن ضرب المثل فارسی که می گوید کوه به کوه نمی رسد اما آدم به آدم می رسد، عصر سه شنبه 14 آبان ماه، در برنامه ی متن و حاشیه ی شبکه ی 3 صداوسیمای آقای ضرغامی، که با حضور دو کارشناس با دیدگاه های اصولگرایی درباره ی «روابط ایران و آمریکا» به صورت زنده برگزار شد، پرچم ایران و آرم الله وارونه بود.
آقای ضرغامی! آیا کاربران فیسبوک و سایر شبکه های اجتماهی در ایران، به این اقدام شما در وارونه شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، واکنش تند نشان نداده اند؟
پاسخ به این سوال واضح است، اشتباه همیشه پیش می آید، حتی در برنامه ی پربیننده ی تلویزیونی که شاید ده ها نفر در همان شبکه آن را نظارت می کنند، اما آیا این مسلمانی است که اگر کسی بر روی میز کار خود که فقط چند نفر آن را می بینند سهوا پرچم وارونه گذاشته باشد، آن را در بوق و کرنا کنید و برای برخورد با او جایزه هم تعیین شود؟
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا