خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح فرماندار ری درباره حمله به عوامل «درشهر»

فرماندار شهرستان ری با اشاره به بررسی حادثه حمله به تیم برنامه «درشهر» تاکید کرد: پس از روشن شدن ابعاد این حادثه با عوامل ایجاد درگیری و حمله قاطعانه برخورد خواهد شد.

حسین توکلی کجانی فرماندار شهرستان ری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح حادثه حمله به گروه برنامه «درشهر» در روستای فشافویه گفت: در این ارتباط با گزارشگر این برنامه صحبت و دلجویی شد و با مجموعه قضایی هم صحبت شد و دستورات لازم توسط مرجع قضایی صادر و درخواست شده کل فیلم روز حادثه داده شود که از ابتدای امر موضوع بررسی و مشخص شود به چه شکل بوده است.

وی افزود: به صورت کلی علت این بوده که عده ای از شهروندان با این برنامه برای طرح مشکلاتشان تماس گرفته بودند و عده دیگری از مردم مخالف بودند که چرا به صداوسیما تلفن زده شده و رسانه ها به روستا آمده اند؛ درحقیقت بیشتر اختلاف این موضوع بوده است و در فیلم حادثه که از صحبت مردم تا انتها که منجر به درگیری شده است ابعاد آن روشن خواهد شد و مشخص می شود چه کسانی باعث این درگیری شده اند. به هر ترتیب موضوع درحال بررسی است.

توکلی ادامه داد: البته بخشدار ما هم که در محل حادثه بوده تلاش خود را برای آرام کردن فضا به کار گرفته است با این حال باید صبر کنیم که موضوع کامل بررسی شود و گزارش مرجع قضایی بیاید و در مرحله بعد قول می دهم که با عوامل این حادثه برخورد قاطع صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: شهرستان ری همیشه قدردان زحمات خبرنگاران بوده و ارتباط خوبی با خبرنگاران داشته است. بی تردید با هر فردی در هر سمتی پس از روشن شدن ابعاد حادثه که به عنوان بانی درگیری مشخص شود برخورد جدی و قاطع خواهیم کرد البته با فردی که در تصاویر منتشر شده چاقو در دست داشته، برخورد قضایی صورت گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا