خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم: برنامه جنجالی صداوسیما درباره هفته تپه [+واکنش دادگاه]

صبح امروز شبکه‌ی خبر بخشی از برنامه‌ی صبحگاهی خود را به پرونده‌ی هفت تپه اختصاص داد.

به گزار انصاف نیوز در این برنامه امیرحسین اسدبیگی، از مدیران ارشد هفت تپه، محمد خنیفر، از کارگران معترض و علی خضریان، نماینده‌ی تهران در مجلس حضور داشتند؛ برنامه‌ای که با واکنش قوه قضاییه همراه شد.

در ادامه فیلم این برنامه  و واکنش دستگاه قضایی به آن را می‌بینید:


در واکنش به این برنامه مرکز رسانه قوه قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز امیرحسین اسدبیگی قائم مقام مدیرعامل شرکت هفت تپه در گفت‌وگویی با شبکه خبر طی اظهاراتی مدعی شد که حقوق کارگردان تا اردیبهشت ماه به روز پرداخت شده؛ اما از این تاریخ به نادرست برای ما پرونده قضایی تشکیل شد و حساب‌های بانکی ما را بستند و نتوانستیم حقوق‌ها را پرداخت کنیم.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که این ادعا پیشتر نیز در جلسات دادگاه مطرح شده بود و در دهمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم کلان ارزی، قاضی مسعودی مقام خطاب به متهم اسدبیگی گفت: آزادی شما برای پرداخت حقوق کارگران است و حقوق‌ها باید پرداخت شود.

نماینده دادستان هم گفت: در چند جلسه برای پرداخت حقوق با متهم اسد بیگی به صورت خصوصی صحبت کردم. ده میلیون یوآن او در توقیف است و این ارز ناشی از خرید و فروش ارز است. او به دادسرا فشار می‌آورد.

قاضی مسعودی مقام خطاب به اسدبیگی، گفت: خود فروش ارز هم که جزو جرائم محسوب می‌شود.

رییس دادگاه گفت: این حساب که تخلف ارزی در ان صورت گرفته توقیف است شما منابع دیگری هم دارید و از آن می‌توانید حقوق را پرداخت کنید. تا شما را احضار می‌کنیم حقوق کارکنان را دو ماه عقب می‌اندازید. از وقتی که در اردیبهشت ماه دادگاه تشکیل شده است پرداخت حقوق را عقب انداخته‌اید و این کار را برای فشار به دادگاه انجام می‌دهید. این ده میلیون یوآن اسنادش وجود دارد و این پول ماحصل خرید و فروش ارز است. برای دادسرا امکان دادن مجوز برای این پول وجود ندارد، شما از منابع و حساب‌های دیگری که دارید پول را پرداخت کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا