خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عیادت خاتمی از راستی کاشانی

سید محمد خاتمی، رییس جمهور اسبق کشورمان از آیت الله راستی کاشانی عیادت کرد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی شب گذشته از حضرت آیت الله راستی کاشانی عیادت کرد. 
وی در این عیادت، در جریان روند بیماری و بهبودی و معالجات این یار دیرین امام و انقلاب قرار گرفت و برای سلامتی و شفای عاجل آیت الله راستی دعا کرد.
خاتمی با آرزوی طول و عمر و سلامتی ایشان، آیت الله راستی را از بزرگان و اعلام حوزه علمیه نجف و قم دانست که در سالیان غربت امام، با همراهی ایشان، نقش اساسی در پیشبرد اهداف عالی امام و انقلاب ایفا کرد.
وی با یادآوری خاطرات گذشته، آیت الله راستی را از یاران برجسته و حقیقی امام راحل دانسته  و از مواضع حکیمانه و هوشیارانه ایشان تشکر کرد.
آیت الله راستی کاشانی نیز با تشکر و سپاس از سید محمد خاتمی، گفت: به شما علاقه داشته و دارم. جنابعالی از خیرخواهان نظام و رهبری و از یاران امام و انقلاب هستید. شما همانطور که امام راحل فرمودند، فرزند فاضل و با تقوا و متعهد ایشان هستید.
ایشان با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله حاج سید روح الله خاتمی، خطاب به رئیس جمهور اسبق کشورمان گفت: دعاگوی شما هستیم و امیدواریم که نظام و کشور از وجود مبارک شما استفاده کند، جنابعالی دارای اعتبار بین المللی و جهانی هستید.
آیت الله راستی کاشانی در پایان از لطف سید محمد خاتمی تشکر کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا