خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن کیایی: از عکس دراویش گنابادی استفاده نکردیم

بازیگر و نویسنده سریال همگناه در گفت‌وگو با انصاف نیوز، استفاده مجدد از عکس دراویش گنابادی در قسمت آخر پخش شده در این سریال را تکذیب کرد و افزود از عکس نیروهای پشت صحنه استفاده شده است.

محسن کیایی در گفت‌وگو با انصاف نیوز درباره‌ی استفاده‌ی مجدد از تصاویر دراویش گنابادی در سریال همگناه گفت: «خیر از عکس دراویش استفاده نکردیم.  ما همه‌ی تصاویر متهمین را تغییر دادیم. تصویر اول طراح، تصاویر دوم و سوم دو دستیار دیگر هستند و کاملا آن تصاویر را اصلاح کردیم. این موضوع کاملا تکذیب می‌شود و می‌توان تصاویر قسمت اول و قسمت آخری که منتشر شده را مطابقت دهند و متوجه این موضوع شوند.»

عکس از قسمت چهارم این سریال که از عکس دراویش گنابادی استفاده شده بود

سریال همگناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی در پخش نمایش خانگی منتشر می‌شود. در قسمت اول این سریال، در اتاق پلیس از عکس دراویش گنابادی در وایت‌برد استفاده شده بود که با واکنش‌هایی همراه بود. مصطفی کیایی کارگردان این سریال با عذرخواهی از دراویش گنابادی گفت این موضوع را اصلاح خواهد کرد. در قسمت آخر این سریال که دوشنبه 13 مرداد پخش شد باردیگر در فضای مجازی اعلام شد که در اتاق کار پلیس، از عکس دراویش گنابادی استفاده شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا