خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | آیت الله هاشمی: نماز جمعه باید مانور تجمل باشد

سایت اصولگرای رجانیوز فیلم سخنان مرحوم هاشمی در تاریخ 18 آبان سال 68 در نماز جمعه تهران که به خطبه «مانور تجمل» معروف است را پس از منتشر کرده.

این سایت نوشت: فیلمی که بیش از هر چیز دیگری گویای تفکر و عملکرد هاشمی در دوران مسئولیت خود می‌باشد.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدای بزرگ رحمتت کند.
    عجب بزرگمرد فهیم و اسلام شناسی واقعی بودی.
    برای همین همیشه برگزیده و منتخب اول امام خمینی (رحمه الله علیه) بودی.
    نعمت های حلال و رحمت خدای بزرگ را میخوردی و میخوراندی.
    … و چون برای همه مسلمانان و بندگان خوب خدا، نعمت و آسایش و آرامش و عزت و آبرو میخواستی، برای همین خداوند رحمان و رحیم همه را به خودت هم عطا فرمود.
    … و چه افتخاری بالاتر از اینکه، بزرگ زندگی کردی و بزرگ از دنیا رفتی.

    5
    13
  2. چرا دارید خودتان را پاره می کنید که بگید هاشمی خوب بود؟؟
    خدا هر کس را بخواهد رسوا کند با دست خود آن فرد رسوایش می کند و در خصوص هاشمی هم همین طور شد، هاشمی با نقل خاطراتش به همه ی دنیا اعلام کرد که در سفر های خارج از کشور چگونه با بیت المال خوش گذرانی می کرده و خانواده ی نحسش را با هر بهانه به اروپا و کانادا و دیگر کشورها می برده، مشت نمونه ی خروار است، حرام زاده تر از هاشمی روحانی ست.

    4
    13
    1. ازاینطور نوشتن معلومه چقدر به توصیه ای اسلام دررابطه به تهمت و افترا نزدن پایبند هستی مسلمان واقعی شما هستی ¡¡¡¡..واقعا دمت گرم .هاشمی زده است تا نهضت زنده است یادت هست یا خودت را به خواب زدی.

      4
      2
  3. باعث فاصله های ظبقاتی و فقر و فحشاهای امروزی و هرج و مرج های امروز هاشمی رفسنجانی بود پایه گذار وابستگی به شرق و غرب که امروز سفره ما به خاطر گستاخیهای وابستگی و سر سپردگی به انگلیسیها همه از سر خودخواهیهاای این مرد بود قاتل امام خمینی فساد کننده ایران.

    3
    4
  4. من هنوز یادم هست لم دادنشون روی صندلی ریاست جمهوری در جلسه با وزیران. تجمل گرایی از زمان خودشون وبا تغییر در صندلی هایی که می نشست شروع شدواذامه یافت تاتخت مچمع. من نوجوان بودم. پدرو مادرم همیشه اخبار میدیدند. همه تغییرات به سوی تجملات وباارزش بودنش و زیبائیش از زمان رییس جمهوری ایشون کم کم مورد قبول مردم شد. وقتی اولین تبلیغات روی اتوبوسها شروع شد برای همه یک چیز نو بود ومن یک بچه شهرستانی نبودم. تو همین تهران ومنطقه بالا شهری زندگی میکردم. فقط دوره شاه را ندیده بودم و حالا می شنیدم همینچوری بوده. وسیر افراط شروع شدوشدند از مابهترون تا حالا که گند همه چیز به لطف اینترنت درامد وبچه هاشون هیچکدوم مثل پدرها لاپوشانی یاد نگرفته بودن. درست مثل ماکه هرگزپدر ومادرهایمان نخواهیم بود.

  5. این فیلم تقطیع شده.ایشون در مورد شرکت در نمار جمعه صحبت میکرد و اداب نماز جماعت . اصل فیلم رو بذارین اگه یه ذره فقط ذره هنوز اون ته چیزی موونده براتون

  6. درود بیکران
    فیلم تقطیع شده اما از سیره و شیوه ی زندگی آ رفسنجانی برمیاد که در تریبون نماز جمعه خواسته باشد اشرافی گری را تلطیف نماید تا خود و اطرافیانش را تطهیر کند.
    چرا امام علی با تمام علم بشری و لابشری اش هیچگاه در کاخ زندگی نکرد؟!
    از شواهد زندگی ایشان و وابستگانش، شفاف است که بعد از تجمل در نماز جمعه،تجمل در زندگی شخصی از اقدامات ایشون و اطرافیانش بوده است.
    شاید فوت ایشان در استخر پهلوی، دلیلی بر رسوایی ایشون از جانب پروردگار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا