خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی کارگزاران: از كليت سپاه حمايت مى‌كنيم

سيد حسين مرعشى، سخنگوی حزب کارگزاران گفت: حرف‌هايى در مواضع و سياست‌هاى سپاه هست اما از كليت اين نهاد تاثير گذار حمايت مى كنيم.

به گزارش انصاف نیوز، متن موضع تلگرامی آقای مرعشی در پی می‌آید:

سپاه متعلق به کشور است و دژی مستحکم برای دفاع از کیان کشور و نظام است. از کلیت این نهاد تأثیرگذار حمایت می‌کنیم و همواره توصیه رهبر انقلاب و امام همراهی و هماهنگی ارتش و سپاه بوده است.

🔴 حفظ کشور درگرو حفظ مردم و توده‌های آنان است که دارای اصالت و محوریت و خاصیت تعیین‌کنندگی هستند و با حضور مردم مشکلات حل می‌شود و با نبودشان دولت‌ها و نظام‌ها ساقط می‌شوند.

🔴 بیان حرف حق بدون سانسور و کتمان و عدم مجیزگویی مسئولان و دولتمردان و تعاریف بیجا باید از مسیر اقدامات حذف شود و باحوصله و دقت جمع‌شویم تا براى خدمت نیروی خود را خرج کنیم و از دایره خدمت خارج نشویم و مسئولین ضعیف را با شمشیر نقد و انتقاد باید قوی کرد. چون این افراد را انتخاب کرده‌ایم دلیلی بر تبعیت نداریم.

🔴 حمايت بايد مشروع باشد، البته این به معنای تعریف بیجا از مسئولی نبوده و انتقاد در زمان خود لازم است ؛ اما در شرایط فعلی اتحاد تمامی احزاب و دو جبهه اصول گرا و اصلاح طلب برای سازندگی ایران نیاز است.

🔴 سؤال‌ها در جامعه اگر انباشته شود تبدیل به کینه می‌شود و بایستی بزرگان روستاها و شهرها و اتحادیه‌های صنفی و تشکل‌های سیاسی به نمایندگی از مردم کارهای روی زمین‌مانده را بردارند و مسائل و مشكلات مردم را به مسئولان منتقل کند تا مشکلات حل شود تا احساس خستگی سیاسی که ناشی از نپذیرفتن مسئولیت و فرار از آن است ایجاد نشود.

🔴 نقش مردم نسبت به نقش دولت‌ها برتر است .امروز مى بينيم در هرجایی از کشور به دلیل انتقادات به کارکرد نهادهای دولتی و مقامات دولت، ناامیدی و یاس در نیروهای سیاسی و نارضایتی در مردم احساس می‌شود. راه‌حل این موضوع اصالت بخشی به مردم است و شخصیت‌ها و احزاب عمده تمرکز خود را در مطالبه از دولت داشته باشند.

🔴 اتکا مردم کشور به حاکمان از نقاط ضعف تاریخی مردم ایران است ؛ هر انتقاد به دولت و حاکمیت به‌نوعی انتقاد به خودمان است و اگر در مسئولیت‌های خود جدی باشیم باید صحنه‌گردان جامعه باشیم تا نیروی مردم امور جامعه را اصلاح کند و اقتصاد، فرهنگ و سیاست ساخته شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا